Liten oppsummering av dagen

Torsdagen er over og for en dag det var. Det å våkne til å få blomster på døren var virkelig koselig og gjorde resten av dagen min veldig fin. Endelig klarte jeg å føle meg mindre deprimert og hadde en av de bedre dagene på lenge. Jeg har fortsatt ikke ord for hvordan den opplevelsen/gleden faktisk føltes, men jeg er veldig takknemlig for at vedkommende tok seg tid til å komme hit og takke for kortet… med blomster. For meg er det helt uvirkelig at noen kan være så snille, men det er faktisk sant. Jeg kan ikke annet enn å takke for nydelige blomster og for å redde meg opp fra den mørke plassen jeg har vært de siste ukene.

Utenom det så har jeg egentlig bare slappet av med samboeren min. Vi har spilt mye yatzy. Noe som betyr at jeg snart må få kjøpt noen nye blokker, men jeg vet ikke hvor. Jeg trenger ikke flere terninger så jeg må jo finne de blokkene med maxi-yatzy uten noe annet. For det har gått en del runder yatzy i det siste. Det blir sånn når man ikke kan finne på så veldig mye mer, men vi får bare håpe og tro at ting vil bli bedre.

Torsdagen har med andre ord vært ganske stille og ikke mye å fortelle om utenom de nydelige blomstene. I natt derimot tenkte jeg å jobbe litt mer med bloggen og komme opp med nye idéer. Også blir det forhåpentligvis en film litt senere. Jeg har jo fått 3 nye filmer som jeg kan se. I tillegg har jeg jo andre filmer og serier å velge mellom. Pluss Netflix Disney+ som også har mange filmer. Så jeg finner ville noe å se på i natt. Noe må man jo gjøre når man ikke får sove.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg