Lite matlyst, men hvorfor?

Da var man hjemme i sin egen seng, på sitt eget rom. Jeg kjente at jeg trengte å komme meg litt hjem nå og bare slappe av helt alene. Det eneste jeg har lyst til nå er å ligge her og tenke på han. Alt annet kan vente. Jeg tror nok jeg kommer til å sovne om ikke så lenge, men da er jeg hvertfall uthvilt til jeg skal møte han.

Det som er så kjedelig er at de siste dagene har vært vanskelig å spise igjen. Det er ingenting som frister og jeg klarer rett og slett ikke svelge. Jeg håper det går over, at det bare er fordi jeg er nervøs og savner han. Tiden får vise.

Er det noe jeg er livredd for så er det å bli syk og ikke klare å få i meg mat over lang tid. Jeg er veldig glad i å gå turer og ha noe å gjøre. Vis jeg ikke får i meg nok mat så har jeg jo ikke energi til å gjøre alt det. Det syns jeg er en skummel tanke. Men det er dager hvor jeg spiser flere ganger om dagen og faktisk syns mat er godt. Det går jo veldig opp og ned. Jeg er fornøyd så lenge jeg spiser noe hver dag.

Dette har absolutt ikke noe å gjøre med vekten min å gjøre. Jeg vil ikke gå ned i vekt fordi jeg ikke spiser. Jeg ønsker å gå ned i vekt fordi jeg holder meg i form og spiser sunt. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og håpe at dette ikke er noe som påvirker fremtiden min.

Ellers så går det veldig bra og ting begynner å gå fremover. Jeg føler meg glad og har hørt fra flere at jeg virker mer fornøyd med meg selv og mitt liv. Det er jo for så vidt også sant. Jeg har jo møtt en fin fyr som kanskje kan bli noe av i fremtiden. Jeg er mer aktiv og er klar for å komme meg ut i jobb igjen. Jeg har egentlig fått det bedre med meg selv på mange måter og det er jeg veldig glad for. Jeg tror egentlig at jeg trengte å starte helt på nytt. Kanskje denne gangen blir det annerledes?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg