Lip sleeping mask

Reklame | Lyko

Dette produktet jeg skal fortelle dere om nå begynte egentlig som et veldig skeptisk prosjekt. Jeg trodde ikke så mye på det fordi jeg har prøvd så mye annet for å få leppene mine mindre tørre, men siden jeg nå forteller dere om det så ble jeg jo positivt overrasket.

Kun etter første natten så merket jeg forskjell. Som regel har jeg veldig tørr hud og jeg biter mye fordi det er løs hud. Så jeg prøvde denne masken på leppene mine og dagen etter var det ikke noe tørr eller løs hud. Til og med jeg syns det var veldig vanskelig å tro, men det er sant. Denne leppemasken fikset leppene mine på kun en natt. Så ja, dette er et produkt jeg kommer til å fortsette å bruke. Og siden man ikke trenger å bruke så mye kan en sånn liten krukke vare en stund.

Under her får dere bildet av den jeg bruker. Bare klikk på bildet og så kommer du til produktet. Ikke bare fungerer den så bra, men den dufter helt fantastisk uten at den smaker parfyme som mange andre kan gjøre. Om du sliter med tørre lepper er denne virkelig å anbefale.

Dette er altså den jeg har testet ut og som jeg falt for fra første natt. For alt du trenger å gjøre er å påføre denne på leppene dine før du legger deg og så våkner du opp med lepper som har mye mer fuktighet. Og i mitt tilfelle også uten tørr hud. Denne kommer også i andre dufter om du vil ha en annen lukt. Jeg legger også ved bildelinker til dem under her om dere vil sjekke ut dem.

Dette er altså de som har en nydelig duft og som ligner på den jeg har testet ut. Disse på bildene over her kan jeg hvertfall anbefale på det sterkeste om du ønsker å gi leppene dine mer fukt og reparere skader som den tørre luften har påført leppene. Bare trykke på bildet av den du ønsker å prøve ut og så kommer du til produktet. Og tro meg når jeg sier at den er verdt pengene. Jeg har hvertfall funnet mitt favorittprodukt når det kommer til å ta vare på leppene mine.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg