Like vanskelig hver dag

Jeg stod egentlig opp ganske tidlig i dag, men så klarte jeg å sovne igjen. Kanskje ikke så rart at jeg sovna ettersom jeg var såpass sliten da jeg våknet. Egentlig hadde jeg håpet å stå opp tidlig sånn at vi kunne gått turen før det ble for varmt, men det ble det altså ikke noe av. Bedre lykke neste gang. Tur skal det bli uansett da. Det blir bare litt senere i dag. I mellomtiden får jeg finne på noe annet.

Jeg hadde jo lyst til å få lest ut boka jeg holder på med før vi skulle reise. Tiden begynner å renne ut så kanskje jeg skal bruke tiden nå til å få lest en del. Det er jo ikke sånn at jeg har så veldig mye annet å gjøre. Eller jeg har hvertfall ikke lyst til å slite ut kroppen min før vi skal gå tur. Den beste måten åbruke tiden på nå da er å lese og det er jo gøy. Boka jeg leser er veldig bra og jeg liker å lese den.

Også må jeg finne på noe til middag. Det er jo like gøy hver gang. Jeg finner vel på noe. Det er bare det at jeg har glemt å ta opp noe. Så kanskje bare lage suppe eller noe annet enkelt. Tomatsuppe er jo godt. Eller kanskje pasra med pesto. Det er kjempe godt. Også begynner det å bli en stund siden sist. Det er mye godt å velge mellom selvom jeg ikke har tatt opp noe fra frysern. Jeg får se hva jeg finner på. Nå må jeg hvertfall ha noe mat før jeg sovner igjen. Kroppen trenger bensin.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg