Lest bok i solen

Da har man krypt inn igjen for siste gang i dag. Jeg har nemlig sittet ute ganske mye av dagen i dag. Jeg har lest mye, drukket smoothie og bare slappet av i solen. Det har med andre ord vært en ganske rolig dag, men også veldig fin. Noen ganger må man bare ta det helt rolig og nyte en stille og avslappende dag. Dagen i dag startet med litt frokost, etterfulgt av mye inn og ut. Jeg har fått stelt litt med plantene ute og bar bl.a agurkplanten bort til de to andre plantene. Også har jeg fått testet ut en ny smoothie. Alle smoothiene vil komme på bloggen etterhvert, med oppskrift og alt. Det har jo vært et par forskjellige smoothier jeg bare ha måttet teste ut. Smoothie er noe jeg har hatt lyst til å lage, men ikke har trodd at jeg har likt. Så da har det heller ikke blitt lagd, men så viste det seg jo at jeg faktisk liker noen type smoothier. Og det er jo så godt å kose seg med ute i hagen. For ikke å snakke om at alt smaker så mye bedre når man sitter ute.

På de 2 siste dagene har jeg fått lest 50 sider i boka. Den er ikke veldig lettlest så det tar litt tid å lese den, men det er veldig spennende og det er en bok jeg virkelig liker å sette meg ned med. Nå som jeg har en stol som faktisk er behagelig å sitte og lese i blir det plutselig mye lettere å sitte litt lengre å lese. Så mens det er fint vær kommer jeg nok til å bruke litt tid til å lase i boka nå fremover. Kanskje med et glass smoothie eller oppkuttet frukt til.

Nå blir det ikke noe mer tid ute i hagen. Jeg har tatt med stolen min inn i gangen og der skal den stå frem til i morgen. For hvis det blir like fint vær i morgen som det er i dag så finner du meg midt i den stekende solen. Heldigvis klarte jeg å huske og smøre meg inn med solkrem i dag. For ikke så alt for lenge siden fikk vi kjøpt vanlig solkrem og det kan fort bli nyttig på lange skogsturer eller avslappende dager i hagen sånn som i dag. Anbefaler virkelig alle å smøre seg når man skal ut i solen. Den er veldig sterk nå.

Resten av kvelden i dag skal jeg slappe av inn. Man blir litt slapp av å ligge i solen en hel dag. Jeg kommer nok til å jobbe litt i løpet av dag, men ellers er det ikke så mye som skjer. For mens jeg er her hjemme så har samboeren min dratt på fest med kompiser. Og meg på fest fungerer ikke så veldig bra sammen med min trofaste venn, angsten. Så jeg holder meg alltid hjemme. Jeg er ikke helt der at jeg vil utfordre meg selv med å dra på en fest akkurat, men jeg håper jo at jeg en dag klarer det. Helst uten at den lille fyr’n i hodet mitt løper rundt i panikk og magen vrenger seg. Én dag skal jeg klare det, men bare ikke i dag. Da er jeg heller hjemme, lager meg noe god mat og ser på gamle episoder av Bloggerne. Jeg har nemlig planer om å få sett igjennom alle sesongene. Som har blitt ganske mange etter at jeg sluttet å se på det. Så det blir spennende å se hva jeg har gått glipp av, men først skal jeg mekke meg noe mat.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg