Lese i boka igjen

Morgenen i dag startet veldig tidlig. Faktisk alt for tidlig etter min mening. Etter en stund så kjente jeg faktisk at kroppen min klarte å holde seg litt oppe. Derfor begynte jeg å rydde litt i matsalen. Da fikk jeg se hva vi hadde av hermetikk osv. Jeg fortsatte med kjøleskapet sånn at jeg hadde full oversikt over hva vi har av mat. Greit å være klar over det før man kjøper inn noe mer.

Når jeg hadde satt meg ned igjen så fikk jeg lyst til å lese litt i boka. Endelig hadde jeg ork til det og da måtte jeg gripe sjansen. Det er en veldig spennende bok så tiden gikk jo ganske fort. Plutselig var samboeren min våken. Nå har han til og med sovet ganske lenge i dag så jeg har brukt en del tid på lese. Det var veldig koselig å få denne tiden på lesing. Jeg føler at jeg virkelig trengte en sånn stund nå. Kroppen er jo absolutt ikke bra, men heldigvis var det nok energi til å bruke til denne boka.

Når jeg la fra meg boka så snakket jeg og samboeren min en god stund. Faktisk har vi snakket sammen i 1 time (hvertfall). Det var så koselig at begge to endelig hadde litt energi. Humøret, energien og kroppen har vært litt bedre i dag. Det kommer sikkert til å synke i løpet av dagen, men nå har hvertfall formiddagen vært utrolig flott og det setter jeg virkelig stor pris på etter disse dagene. Å ligge rett ut i flere dager har vært alt annet enn gøy. Det er så vidt jeg klarer å vanne plantene før jeg må legge meg nedpå igjen. Små, hverdagslige ting blir en stor utfordring. Takk og lov for denne flotte formiddagen.

Jeg føler allikevel at jeg må ta det veldig rolig i dag. Er det noe jeg ikke har lyst til så er det enda en runde med utmattelse, sengeliggende og deprimert. Faktisk har jeg ikke tid til det. Nå har jeg en psykologtime i slutten av uka så da er det bare å samle så mye krefter man bare klarer. Jeg har ikke gått glipp av en psykologtime hittil og jeg har heller ingen planer om å gå glipp av det nå.

Da er det egentlig bare for meg å slappe av med tv, kanskje lese litt mer i boka og gjøre det beste ut av dagen uten å bruke for mye energi. Også blir det å lage noe middag etterhvert. I dag blir det noe helt enkelt. Jeg tenkte tomatsuppe er helt greit. Også er det utrolig godt.

Følg gjerne bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg