Lese bok

Kanskje litt tidlig å våkne, men nå fikk jeg ikke sove mer. I går kvelden sovnet jeg hvertfall ganske fort. Jeg var helt utslitt etter en lang dag. Nå er det en ny dag og vi har planene klare. Først skal vi på museum og etter det så blir det tivoli. Jepp, vi fant et tivoli. Det er nede ved bryggen. Problemet var bare det at man må betale for inngangen og vi viste ikke om vi hadde råd til det. Heldigvis hadde vi det så da blir det en liten tur innom der i dag. Mer om dette når vi har vært der.

Etter alt dette så blir det å kjøpe med noe mat og så går resten av dagen til å være på hotellrommet. For i kveld er det Brannkamp og det må vi jo få med oss. Det blir veldig spennende.

Akkurat nå skal jeg prøve å bare slappe av frem til samboeren min våkner. Kanskje jeg fortsetter å lese boka jeg har med meg. Den var forresten veldig interessant og jeg er spent på hvordan resten av boka er. Jeg fant også ut at Lena Ranehag har skrivd flere bøker. Så ja, de er definnetivt på min ønskeliste. I tillegg har jeg jo en del andre bøker på ønskelista mi. Bl.a Else K. Furuseth sin bok. Jeg ønsker meg også “omgitt av idioter”. Kanskje jeg må begynne å ønske meg bøker til bursdag og jul. Listen av bøker jeg ønsker meg begynner å bli lang. Det er jo så gøy å lese. Også er det veldig kjekt å ha med en bok om man venter på bussen eller skal dra veldig langt. Tiden går definnetivt mye raskere med en bok i hånden. Da blir man dratt til en annen verden. Man drømmer seg bort og glemmer alt annet. Plutselig har det gått 1 time.

Det er det jeg liker med bøker. Når man finner en god bok så er det nesten som om tiden bare blir borte og alt man vet er at man bare MÅ lese én side til og så en til. Plutselig har man lest halve boka. I mine øyne er det den beste tiden. I steden for å sitte og vente på at tiden skal gå så kan man lese.

Liker du å lese? Hva slags bøker leser du?

4 kommentarer
    1. Jeg kunne godt tenke meg å lese den boken du har der av Lena Ranehag. Jeg beundrer henne, og har faktisk aldri tenkt at hun kanskje har gitt ut bøker. Så tusen takk for tips 🙂
      Jeg liker romaner, romantikk og krim. Men leser i grunnen det meste. Selv har jeg en stor samling bøker, som jeg har arvet. Og som jeg holder på å lese. Og iblant kjøper jeg en og annen ny bok også 🙂
      Det er fint med bøker, både som venteunderholdning, og til å fordype seg i, leve et annet liv en liten stund på en måte ♥
      Kos deg med tivoli og bok ♥

      1. Så koselig å høre at innlegget mitt gir folk flere bøker på ønskelisten. Det var jo derfor jeg ønsket å dele bøkene jeg leser selv. Så gøy å arve bøker. Har faktisk noen bøker jeg skal få selv. Veldig spent på innholdet. Lese er noe helt spesielt. Som en film i hodet. En helt ny verden som åpnes. Tusen takk. Jeg gleder meg skikkelig til Tivoli. 🙂

    2. Jeg leser ganske mye i perioder, spesielt når jeg er i Norge. Nå er jeg i Brasil så har brukt tiden min på så mye annet. Jeg liker best dokumentarbøker og bøker som dreier seg om Brasil. Krim fra virkeligheten er bra da, som f.eks Kuppet.

      1. Oi den boka høres spennende ut. Ja, det er mye spennende faktabøker også. Jeg liker å lese krim og historie. Også er jeg veldig fascinert av åndeverdenen. Brasil, det høres gøy ut. Selv har jeg ikke reist så mye utenlands. Har et ønske om det. Se andre kulturer, steder og mat. Så spennende.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg