Lese bok

I går tok jeg frem en bok som jeg hadde begynt å lese i på høsten i fjor. Etter en stund så orket jeg ikke lese mer og den ble derfor liggende urørt. Så i går tok jeg den frem da leselysten kom tilbake, men det tok ikke lang tid før jeg måtte legge den ned igjen. Etter gårsdagens gåtur så har kroppen min verket og stivnet helt på grunn av kulden, men det stoppet ikke meg fra å ta boken opp igjen i dag. Så jeg har brukt en liten stund nå til å lese noen flere sider fra boksen. Den er veldig spennende, men det er dessverre ikke så lett å lese så lenge av gangen.

Dette er boken jeg prøve å lese. I Ulvene Skygge er en veldig spennende bok med mange mysterier. Derfor er det ekstra kjedelig å måtte legge den fra seg etter å bare ha lest 5-10 sider. Jeg skal hvertfall prøve å få lest den ut før sommeren for jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det ender. Så målet er å bli ferdig før sommeren og før jeg begynner med disse lange skogsturene mine. Om jeg leser litt hver dag så skal jeg nok komme i mål til slutt.

Jeg syns det er veldig moro å lese og jeg blir alltid borte i en helt annen verden, men akkurat nå er ikke kroppen min så fornøyd så jeg må ta litt og litt. Det er veldig vanskelig å legge den fra seg, men jeg kjenner fort at jeg ikke kan fortsette å lese når ryggen og nakken låser seg og begynner å verke. Sånn går det når man har fibromyalgi og går ut i flere minusgrader, men det var absolutt verdt det. Det er viktig å lufte hodet litt og ikke bare sitte inne. Kanskje en litt mindre tur neste gang eller vente til solen skinner, men jeg angrer ikke på turen. Faktisk skulle jeg ønske at jeg klarte å gå en sånn tur hver dag. Som jeg lengter etter sol og varme sånn at kroppen min er litt mer samarbeidsvillig.

Mens jeg venter på sol og varme så får jeg gjøre det beste ut av dagene. Så da blir det litt lesing, baking, hobby, planter og mange filmer i fremover. Også får jeg ta litt frisk luft nå og da, men noen flere langturer blir det ikke på en stund.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg