Lang liste over ting som må gjøres

Når man begynner dagen helt utslitt så er det ikke akkurat så veldig gøy å måtte dra på kurset eller noe som helst annet, men jeg er ikke syk så da må man jo bare ta seg sammen. I natt sov jeg skikkelig dårlig og hadde det ikke vært for kurset så hadde jeg nok tilbrakt dagen i senga. Jeg kjenner jeg er tilbake til virkeligheten hvertfall, med et brak. Merkelig det der altså. Alt virker så mye lettere når jeg er med gutten min. Kjærlighet er noe merkelige greier. Hvertfall når man finner en man passer perfekt sammen med.

Men så var det dagen i dag da. På kurset tenkte jeg å begynne på listen med spørsmål jeg har angående lærlingtiden som tatovør. Det står veldig lite på nettet så jeg tenkte å kontakte et tatoveringsstudio og få litt mer informasjon om det jeg ønsker å jobbe med. Jeg tenkte å bruke tiden på kurset denne uken på det og få kontakten en tatovør neste uke vis jeg har alle spørsmålene på plass. Når det er gjort skal jeg sjekke opp hvor det finnes tegnekurs og hvor mye det koster osv.

Jeg håper jo jeg er i gang med en praksis i løpet av året hvertfall, men vi får se hvordan det går fremover. Det er ganske mye som står på planen før jeg kan begynne som lærling. Jeg får bare krysse fingrene og håpe at alt går som det skal.

Men nå får jeg komme meg ut av senga og gjøre det jeg skal før jeg må dra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg