Lang gåtur i solskinn

I dag våknet jeg veldig tidlig. Det var ingen andre som var våkne her i huset så da tok jeg liksågodt en tur ut. Jeg tenkte å gå en liten tur, men da jeg kom ned til krysset så ble den lengre og lengre. Til slutt hadde jeg gått hele veien ned til en park som tar ca. 1 time i greit tempo. Jeg satt meg ned i liten stund på en benk og bare nøyt utsikten av drammenselva og fuglene rundt. Det var en veldig koselig og fin tur med flott vær. Når jeg vendte nesa hjemover så kjente jeg at jeg fikk problemer med kneet mitt, men jeg fortsatte å gå i samme tempo og kom meg til slutt hjem. Vel hjemme satt jeg meg i stolen i stua med en pose frossene grønnsaker under kneet. Jeg hadde overbelastet beinet litt for mye og det var litt hovent og vondt, men jeg angrer ikke på den flotte turen i dag. Det var en av de beste turene jeg har gått på lenge.

Nå har jeg fått i meg noe middag og skal slappe litt av på senga før jeg begynner så smått med pakking. Greit å bruke helgen på å pakke så kan jeg fokusere på kurset og alt dette frem til jeg skal dra av gårde. Også blir det vel et par turer til vis været holder seg så fint i dagene fremover.

Men før noe som helst annet så trenger viiirkelig kroppen min å slappe av litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg