Lage, skrive, pakke

Jeg har lagd så mange julekort. Det er helt vilt, men også så utrolig koselig. For med disse julekortene kan jeg glede mange mennesker. Så etter å ha lagd kortene og skrivd en hilsen på alle sammen så måtte jeg pakke dem inn i A4 ark fordi jeg er helt tom for konvolutter.

Nå er ryggen min veldig sliten av å henge over stuebordet i mange timer. Derfor tenkte jeg å ta en skikkelig pause før jeg skal skrive på alle konvoluttene og stemple på lille Snoopy. Det er veldig gøy å holde på med dette, men kroppen min er ikke like glad for det. Jeg skulle ønske jeg bare kunne sittet hele dagen uten problemer, men det går altså ikke. Så da får man heller prøve å legge det fra seg og se på en film. Som også er veldig koselig. Jeg har bare lyst til å få lagd flest mulig kort før jeg skal dra sånn at jeg kan spre masse juleglede.

Disse (og flere faktisk) har jeg lagd og pakket i dag. Nå er alle ferdiglagde kort pakket. Så da er det bare å lage nye. (På bildet er det 20 kort). 

Jeg har så klart hatt små pauser inni mellom. Ryggen min hadde absolutt ikke klart å sitte time etter time bøyd over stuebordet og skrivd, klippet og pakket inn. Så i mine små pauser har jeg sett på youtubevideoer. Til slutt lot jeg det bare stå på fordi jeg ikke trenger så mye konsentrasjon for å pakke inn kortene. Det var faktisk skikkelig koselig, men nå har jeg sett så mye av Jake Munro at jeg heller vil sette på en film. Så da får jeg se om jeg finner noe jeg vil se på.

Husk at du kan følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg