Lage mat

Akkurat nå sitter jeg å slapper av og bare venter på at maten skal bli ferdig. Jeg har satt inn kyllingfilet i ovnen med grillkrydder på, risen står nå til koking (boil-in-bag) og jeg har kuttet opp salat. Så det eneste som gjenstår nå er å vente på at alt skal bli ferdig. Det passer meg egentlig fint for jeg begynner virkelig å bli sliten nå. Jeg har egentlig ikke gjort så mye, men når jeg hadde gått tur, spilt litt yatzy og snakket leeenge med samboeren min om alt mulig så var jeg helt utslitt. Derfor la jeg meg ned for å se på noen youtubevideoer og da ble jeg så tom for energi at det var vanskelig å komme seg opp igjen, men heldigvis klarte jeg å komme meg opp og lage middag. Nå trenger jeg en pause og litt mat så blir nok resten av dagen fin også. Det bare ble litt tomt for energi nå midt på dagen. Kanskje ikke så rart siden jeg kun har spist en bolle weetos. Selv om det er sunnere enn ingenting så er det fortsatt veldig lite på så mange timer. Nå tror jeg kroppen min er klar for litt påfyll og slappe av en stund.

Som jeg fortalte tidligere i dag så har jeg virkelig lyst til å få malt en julekule, men om det kommer til å skje vet jeg ærlig talt ikke. Det hadde vært gøy å sette seg ned og male julekule, men hvis formen min ikke blir bedre så må jeg nesten bare slappe av. Da kan jeg i det minste se på en film i løpet av kvelden. Vi får se hvordan formen er etter å ha fått i meg noe mat. Noen ganger hjelper det, men andre ganger ikke.

Ellers har egentlig dagen i dag gått veldig fint. Jeg har hatt en veldig fin dag og jeg koste meg masse med å ta bilder av naturen. Også ble de jo så fine. Jeg la til et av bildene (som jeg ikke har brukt) fra turen i dag, i dette innlegget. Dessverre begynte det så smått å regne og det var egentlig først da jeg tenkte at det var på tide å gå hjem. Det ville vært veldig kjedelig å måtte gå hjem hvis det skulle pøse ned. Hvordan være har vært etter det vet jeg ikke. Vi hører jo ikke om det regner med mindre vi har vinduene oppe og det har jeg ikke nå som det er kaldt ute. Jeg passer veldig godt på plantene og at de ikke får noe kulde nå som paprikaplanten har knopper og chiliplanten ennå har en chili den prøver å modne. Jeg viste det ville ta lang tid, men ikke hvor lang tid. Så ja, været vet jeg ingenting om med mindre jeg ser ut av vinduet og det har jeg faktisk ikke gjort i dag. Når jeg ser ut nå så er det hvertfall grått og trist, men det er jo noen timer siden jeg var ute så mye kan ha skjedd på den tiden.

Nå skal jeg hvertfall sjekke hvordan det går med maten også kommer jeg tilbake å blogger for dere litt senere i dag.

Bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg