La morgendagen bli bedre

Jeg har prøvd å blogge i dag, men det har ikke akkurat vært så mye ork til verken det eller noe annet. Med hodepine og verking i ledd så ble ikke dagen i dag en av de bedre for å si det sånn. Jeg har klart å se 2 filmer og blogge et par ganger i dag, men ikke noe særlig mer. Det meste av tiden har jeg bare ligget her og slappet av. Bare en ting har vært i tankene mine og det er at jeg håper jeg er bedre til tirsdag sånn at jeg klarer å sette sammen benken. Nå har jeg ventet og gledet meg så utrolig masse til det skal komme også har jeg blitt så dårlig i kroppen. Jeg håper virkelig jeg våkner opp i morgen også er hodepinen borte. For dette har ikke jeg tid til. Det er så mye jeg heller vil gjøre enn å ligge her med hodepine.

Smertene i kroppen kan jeg takle greit, men det er et par ting jeg ikke takler greit og det bl.a hodepine. Når jeg får hodepine så blir jeg liggende fordi det føles ut som om hodet mitt skal sprenge. De av dere som klarer å holde på med ting når dere har hodepine er jeg ganske imponert av. Det er mye smerter i kroppen jeg har oversett og bare stått på jobb med, men ikke hodepine. Til og med små lyder gjør meg sprø og vi har en vifte på badet som står på hele tiden, et kjøleskap som suser og en hund som er på besøk i 2. Etg. Mye som har gjort hodepinen verre. Så derfor har jeg ikke orket å blogge noe særlig i dag.

Hvis morgendagen blir bedre så skal jeg hvertfall få brettet alt som er på tørkestativet sånn at jeg kan få satt vekk stativet. Frem til kommoden er satt opp så blir det ikke mer klesvask fordi kommoden er såpass stor at den trenger hele gangen for å bygges. Den kommoden jeg egentlig skulle ha var utsolgt så jeg måtte gå for en som var dobbelt så dyr som planlagt. Godt jeg hadde litt ekstra penger igjen til det.

Når man ligger meg hodepine så er det veldig fint å ha noe å glede seg til. Snart får jeg alle klærne mine i kommodene istedenfor i skuffene på senga. Det betyr jo at samboeren min også får bedre plass til sine ting. Kommoden er egentlig det som har holdt meg ganske positiv i dag. Så positiv det går an å være med et hode som konstant dunker og verker.

Nå tenkte jeg å prøve og sove. Også får vi se om morgendagen blir noe bedre eller om jeg er stuck med denne hodepinen frem til resten av kroppen roer seg ned. Det håper jeg virkelig ikke. Da tror jeg at jeg kommer til å bli gal. Jeg prøver hvertfall å drikke masse vann (bare vann) så kanskje kroppen og hodet blir litt blidere.

Nattinatt!

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg