Kveldstur

Da ble det en liten kveldstur sammen med samboeren. Begge to er veldig slitne, men litt frisk luft er jo bare godt. Så vi gikk bort til krysset og tilbake bare for å røre litt på oss. Den friske luften var veldig godt å komme ut til, men jeg må innrømme at det var ganske slitsomt selvom det bare var en kort tur.

Dagen i dag har jo gått til å skrubbe alle konglene og det tar på ryggen og hoftene. Så har jeg sittet å malt disse julekulene og det sliter også på ryggen. Da er det jo veldig godt å strekke litt på beina. Så alt i alt har det vært en veldig god dag og en fin avslutning på dagen.

Nå ligger jeg rett ut og vurderer faktisk å sove. Det har vært en dag fylt med ganske mye så både kroppen og hodet er ganske utslitt, men før jeg tar kvelden så har jeg lyst til å fortelle kort om filmen jeg så. Den heter Seed of Chucky og er en skrekkfilm med morderdukken Chucky. Jeg likte det veldig godt, men den er absolutt ikke skummel. Hvis jeg skal beskrive den kort så vil jeg si den er fylt med vold, litt humor/fjollete og spennende. Den var helt grei, men jeg må allikevel si at Curse of Chucky var bedre. Allikevel er det en film jeg godt kunne sett igjen så den var ikke dårlig.

Nå skal jeg hvertfall prøve å sove for gjespingen begynner å bli plagsomt, men i morgen kommer det en ny dag. Jeg håper den kommer med masse energi sånn at jeg kanskje kan få pyntet noen flere julekuler og ryddet litt eller kanskje få gått en tur. Uansett hva som skjer i morgen så håper jeg det blir en bra dag sånn som i dag. For selvom jeg har slitt ut kroppen så har jeg hvertfall gjort mye koselig ut av dagen og da har det vært verdt det. Det aller viktigste for meg er å holde humøret oppe. Ved å gjøre ting jeg liker og syns er koselig så klarer jeg nettopp det. En ting er å ha vondt i kroppen, men når humøret svikter sniker depresjonen seg ganske fort inn og lager kaos og mørke. Derfor er jeg alltid glad etter å ha slitt meg ut. For så lenge jeg har fått noe ut av dagen så kan ingenting dra meg ned. Hvis morgendagen kommer med utmattelse og jeg ikke klarer noe i løpet av hele dagen så blir det som regel en vanskelig og tung dag/kveld. Så jeg prøver å ikke gjøre for mye og få mest mulig hvile. Derfor er det ikke alltid at det kommer blogginnlegg før kl.12:00, men heldigvis er det ikke alltid sånn.

Nå har jeg vært våken en god stund så da sier jeg god natt. Husk å følge bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg