Kveldstur og tatovering

Når man tar en tur med søstra si for å møte lillebroren til barndomskompisen sin så vet man at det begynner å bli på tide å gå å legge seg. Neida, det var hyggelig det. Vi gikk rundt i nabolaget og pratet. Eller det vil si at jeg og han prata og søstra mi gikk å hørte på.

Så da ble det ikke bare én kveldstur, men to fordi jeg har for mye energi og ikke gidder å sitte hjemme og se i veggen. Nå savner jeg gutten min så mye at det gjør vondt så da er det godt å komme seg litt ut. Jeg tenker jo ikke på noe annet enn han og da blir det fort veldig kjipt å sitte på soverommet alene. Heldigvis har søstra mi holdt meg med selskap en god del og det er jo veldig koselig. Da sitter vi å snakker og slapper av på senga her. Jeg har fått et sterkere bånd med henne etter at jeg flyttet hjem og det gjør meg veldig glad.

I tillegg til gåturer og alt sånn så har jeg endelig blitt ferdig med tatoveringen jeg har sittet å tegnet på i et par dager. Denne ble jeg utrolig fornøyd med og har derfor lyst til å vise dere den.

Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å sove, men om jeg får det til vet jeg ikke. Det er en million tanker i hodet og jeg er ikke så flink til å legge de bort, men man vet jo ikke om man får sove vis man ikke prøver.

I morgen kommer det en ny dag. Jeg tenkte hvertfall jeg skulle prøve å tegne litt mer. Noen som har foralag til hva jeg kan tegne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg