KVD sminke

Akkurat nå ligger jeg og slapper av med en kald iskaffe. Den syns jeg var velfortjent i dag. Særlig når noen mennesker ikke har noe mellom øra. Jeg skal ikke skrive noe mer om det. Jeg bare kjente at den kaffen var virkelig bra for meg nå. Etter den samtalen med NAV så var jeg ganske utslitt fra før av og så kom det noe oppå der igjen. Da kjente jeg at humøret mitt gikk fra utslitt til forbanna på 1 sekund. Så da ble jeg med samboeren min ned til sentrum. Jeg kjenner at det var nødvendig. Jeg er utslitt, men jeg har hvertfall fått luftet ut alt det negative. Også så deilig vær det er nå. Solen skinner og det er skikkelig sommertemperatur ute. Jeg elsker det. Bare været i seg selv snudde jo humøret mitt.

Når vi kom hjem igjen så lå det en pakke i posten som jeg har ventet på en stund nå. Jeg har nemlig handlet sminke fra KVD. Når det kommer til sminke så har jeg hatt lite peiling på hva jeg skal kjøpe av merker og egentlig generelt det å bruke sminke. Det har gått i mascara og det har egentlig vært bra nok for meg. Nå så følte jeg for å kjøpe min første foundation siden ungdomsskolen. Og da måtte jeg jo selvfølgelig ha noe som er bra. Derfor lyttet jeg til Sophie Elise sitt råd og kjøpte KVD lock it foundation.

Som dere ser så har jeg ikke fått pakket de ut enda. Jeg tenker de kan likså godt være innpakket til jeg skal bruke dem. Hvis dere vil se bilde når jeg har brukt dem så si i fra i kommentarfeltet så skal jeg gjøre det. Over her ser dere også en tattoo liner og setting mist i samme merke. Dette var de jeg hadde mest lyst til å prøve. Jeg så på palettet, men det er et ganske kjedelig fargevalg i mine øyne så jeg lot være. Det kan hende jeg endrer mening, men jeg tviler. Nå har jeg jo en del andre paletter og begrenset med plass til sminken min så det er jo ikke mye jeg kan kjøpe nå uansett. Jeg føler uansett at jeg har det meste. Det eneste jeg faktisk ønsker meg er jeffree star øyenskygge. Han har slike farger som jeg liker å bruke i sminken min. Jeg har jo noen Liquid lipstick så kanskje det er det merket jeg bør fylle på hvis jeg skal ha mer sminke.

Hvilket merke bruker du i sminke og hvorfor? Jeg vet det er mange som undersøker om det er testet på dyr eller om det er brukt noe i produktet som man ikke vil ha i fjeset. Selv har jeg aldri tenkt så mye på det, men jeg burde jo egentlig det. Jeg burde bli mer bevist på hva jeg putter i fjeset når jeg først skal bruke sminke. Også vil jeg jo heller ikke ha sminke som er testet på dyr. Jeg elsker jo dyr og vil jo ikke at dem skal lide for at jeg skal få bra sminke. Det er et uskyldig dyr. Om jeg slår det opp hver gang jeg skal handle sminke derimot. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg lytter til andres råd og hva dem bruker. Som regel sier jo folk på sosiale medier litt om produktene så sånn regel plukker man jo opp detaljer på den måten.

Men jeg må jo si at jeg gleder meg til å teste ut KVD sin sminke. Jeg har jo fulgt med på henne når hun har vært på TV. Jeg digger stilen hennes og hele henne egentlig. Så det blir spennende å se hvordan sminken blir på meg.

2 kommentarer
    1. God morgen 🙂 Ja, legg ut bilder når du har prøvd den, og skriv en review om hva synes om den. Det kan jo være med på å gjøre at andre får lyst til å prøve den hvis den er noe bra.
      Som svar på spørsmålet, jeg bruker ærlig talt veldig sjeldent sminke. Har noe fra Bare Minerals (pudder og primer), øyenbrynssminke fra Anastasia BH, men utenom det så er det mest tilfeldige greier (maskara fra ett eller annet merke, sikkert kjøpt på HM).

      Vil foresten bare si takk for at du blogger så mye, og så åpent og ærlig. Har blitt en del av morgenrutinen min å lese bloggen din. Keep it up! 🙂 Håper du får en bra tirsdag.

      1. Tusen takk. Så hyggelig å høre at du leser bloggen min. Det betyr mye.
        Jeg er heller ikke sånn at jeg tenker noe på merker, men syns det var spennende når jeg fant KVD sin sminke siden jeg har fulgt henne en stund. Så da skal jeg legge ut bilder OG min mening om produktene. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding. Ønsker deg en god tirsdag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg