Kun et lite hint

Da har jeg i det minste fått bakt en ting i dag. Jeg tror ikke det kommer til å bli noe mer. Det var jo minimum det jeg hadde planlagt i dag, men jeg skulle så klart ønske at jeg hadde fått til en til. Helt ærlig tror jeg ikke at jeg orker noe mer i dag. I stad måtte jeg ut og flytte på plantene fordi det begynte å pøse ned der ute og plantene mine har ikke potter som det renner rett igjennom på. Så da ble det et par tunge løft på meg og det var all energien jeg hadde. Dessuten begynne klokken å bli mange så da er det vel kanskje greit å slappe litt av. Forhåpentligvis er det heller ikke lenge før jeg går og legger meg, men først blir det litt kveldsmat som består av en go´ morgen yoghurt. Jeg prøvde ut en ny variant for en stund siden og nå er det alt jeg klarer å spise når det kommer til yoghurt. Før var det skogsbær, men nå er det melon og pasjonsfrukt. Og eneste grunnen til at jeg prøvde den var fordi den lå i tilbudshylla på MENY.

Så nå tenker jeg å ta det helt med ro, spise opp yoghurten min og forhåpentligvis få meg litt søvn etterpå. Det har vært en lang dag, fylt med mye forskjellig så jeg tror kroppen min blir glad for å hvile litt. I dag ble det ikke noe tur, men jeg har vært mye i bevegelse i hele dag så det er ikke noe jeg skal tenke så mye på. jeg vil ikke gjøre for mye heller fordi da har jeg ikke noe energi igjen til i morgen. Noe som hadde vært veldig dumt fordi da har jeg mer å gjøre.

Slik ser morgendagen ut for meg: Jeg har noen blogginnlegg som må ut. I tillegg skal jeg laste opp youtubevideoen. Det hadde også vært fint om jeg hadde klart å bake noe i løpet av dagen. Da har jeg oppskrifter for en god stund fremover og kan fokusere på turer i skogen og mye annet som må gjøres. Så må jeg jo lage middag i morgen, som hver eneste dag. Og helt på slutten av dagen må jeg også ha energi til å ta en dusj. For jeg kan jo ikke dra noe sted uten å dusje. Så det er nok som skjer i løpet av morgendagen også.

Når helgen er over og neste uke begynner så har jeg også en jobb som venter. Så det er mer enn nok som skjer nå fremover. Jeg orker bare ikke ta den jobben nå som det står så mye annet på timeplanen, men dere finner ut av det i begynnelsen av neste uke. Det er et lite samarbeid som jeg har vært så heldig å bli spurt om. Og det betyr at det ligger noe i det til dere også. Derfor gleder jeg meg til å dele dette med dere. Følg med så dere ikke går glipp av det.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg