Krykker og youtube

Dette blir en veldig rolig dag. Jeg slet med å sove i natt så kroppen min er ikke uthvilt, ikke litt engang. Så da blir vel Zpikes min bestevenn i dag også. Jeg brukte en i natt fordi jeg hadde ganske vondt i går kveld, men det hjalp lite på søvnen. Så i natt har jeg sovet i 2-3 timer. Faktisk ikke i natt engang, det var mer tidlig på morgenen. I det minste føler jeg meg hvertfall ikke kvalm eller dårlig generelt. Bare kroppen som verker og det går greit. Så lenge det bare er kroppen og ikke depresjon, kvalme, magekramper eller svimmel så er jeg fornøyd.

Dagen i dag startet med krykker, slik den sluttet i går. Jeg er allikevel glad fordi jeg faktisk har krykker og jeg kommer meg lettere rundt i huset. Uten krykker er det et mareritt bare å komme meg på do. Det er en veldig god støtte og det er nøyaktig det jeg trenger når kroppen min verker som bare det. Så selvom det er kjipt å måtte gå med krykker så er jeg også veldig takknemlig for at vi har dem. Det siste man vil er jo å måtte være avhengig av krykker, men når man blir nødt til det så blir livet litt lettere når man først aksepterer at det er nødvendig. Når jeg bruker krykker så blir jeg faktisk mye mindre utslitt fordi jeg har såpass god støtte.

Og sånn går altså dagen min. Jeg hopper rundt på krykker og prøver å ta det med ro. Det er ikke så mye annet å gjøre når man ikke klarer å bruke kroppen, men i det minste kan jeg se på mange bra filmer som har kommet på Netflix. Også kan jeg jo blogge for dere. Det syns jeg er veldig gøy. Jeg trives veldig med å skrive, så mye bedre enn å snakke. Selvom jeg faktisk kunne tenkt meg å prøve meg på youtube. Kanskje 2021 skal bli året jeg begynner med youtube. Hva syns dere? Jeg har faktisk tenkt på det i flere år, men så har jeg ikke vist helt hva jeg skulle lagd youtube videoer om, men nå har jeg faktisk noen gode idéer.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg