Kosestund ute

Akkurat nå sitter jeg ute og nyter stillheten. Jeg nyter også regnværet som til slutt kom. Det har vært ganske tung og varm luft så det var godt å få litt nedbør nå. Selvom det er veldig god temperatur og fin luft ut så er det fortsatt varmt og fælt inne. Derfor måtte jeg bare ta med meg stolen ut. Takk og lov at vi bor i en leilighet med tak over inngangen sånn at jeg kan nyte en kveld ute, mens regnet øser ned.

Det tar nok ikke så lang tid før jeg blir spist opp av myggen, men frem til da så skal jeg hvertfall nyte de få minuttene jeg har her ute. Med frisk luft, muligens få lest litt I boka og kose meg under pleddet.

Jeg har prøvd å sitte ute om kvelden/natten tidligere i år, men da var det helt ekstremt med mygg så jeg ble helt utslitt av å veive dem vekk med armene at jeg til slutt gav opp. Det er jo haken med å sitte ute på kvelden. Hvertfall for meg fordi dem ser ut til å like meg ekstra godt, men jeg skal hvertfall nyte det så lenge jeg kan fordi dette er noe av det koseligste jeg vet om. Eneste som ville gjort en sånn dag bedre var å dra på fisketur. Sikkert veldig rart, men jeg elsker å stå og fiske i regnvær. Nå har ikke jeg vært på fisketur på noen år nå da, men det er faktisk utrolig koselig når det småregner.

Nå har også tomatplantene fått lov til  stå ute i regnværet. Som regel har jeg flyttet dem under tak, men de var ganske tørre og det er uansett ikke så hardt og mye regn så jeg tror det skal gå bra. De begynner jo å bli så store og da kan det jo være fint med litt ekstra vann og litt på bladene også. Det har dem jo ikke fått siden de stod inne så det blir de nok veldig glade for. De koser seg veldig mye ute og jeg gleder meg skikkelig til å vise dere dem til fredag igjen. Jeg har noen skikkelig glad-nyheter når det kommer til tomatplantene ute. I mellomtiden får dem kose seg ute i frisk luft og den mest solfylte plassen i hagen (som jeg får lov å bruke). Vel, hvertfall når det ikke regner. Når solen titter frem så har dem sol på morgenen/formiddagen, men også på kvelden. Så de har det veldig bra. Sikkert derfor de har blitt så flotte.

Følgmeg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg