Kosedag i nye tøfler

Det er en ny morgen og i dag kjenner jeg at det blir å slappe litt av. Gårsdagens gåtur slet meg helt ut, men da er det jo fint at man kan ta det litt roligere i dag. Så jeg slengte på meg de nye tøflene mine og morgenkåpe. Jeg har jo ikke tenkt meg ut og jeg orker rett og slett ikke å kle på meg masse akkurat nå. Så da ble det en veldig avslappende look i dag. Og mens vi er inne på tøflene mine så må jeg bare vise dere dem. Fordi dette er tøfler jeg har hatt lyst på såå lenge, men ikke hatt råd til før nå. Bare se hvor søte de er.

Dette er nøyaktig samme type tøfler som jeg hadde da jeg var yngre, bare dem var rosa og var formet som griser. Ja, jeg har hatt grisetøfler. Og det skal jeg si dere at det var de beste tøflene jeg har hatt. Så det å finne disse på KILLSTAR gjorde meg veldig glad. Jeg elsker ting som dette. Hvorfor kjøpe elegante tøfler når du kan få pusekatter!? Også passer dem jo resten av stilen min. Ja, jeg har til og med pysjbukse fra samme sted.

Så her sitter jeg og slapper av i stua. Hva som kommer til å skje resten av dagen vet jeg faktisk ikke, men akkurat nå var det veldig godt å ta det med ro. Selvom jeg har litt jobb å gjøre i løpet av dagen så skal jeg hvertfall bruke formiddagen min til å ta det helt med ro. For av og til trenger man det. Hvertfall etter gårsdagens episode.

Derfor tenkte jeg å vaske ansiktet mitt og ha en liten morgenspa her hjemme. Det er jo ennå noen ting i skuffen min som jeg ikke har prøvd ennå. Så skal jeg prøve å få lagt ut et innlegg om de produktene jeg har testet ut, i løpet av dagen. Og det er altså dagen min i dag. Litt avslappende spa og så skal jeg jobbe litt. Ganske grei, rolig dag. Så håper jeg det blir en ny tur i morgen fordi det er så koselig å gå turer og filme for dere.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg