Kort igjen!

Da var jeg på plass igjen for å skrive. Jeg har vært våken en stund, men jeg hadde litt ekstra energi så jeg ville bruke det på å endelig få fikset håret igjen. Det har vokst en del så jeg måtte frem med barbermaskinen igjen. Og det må jeg bare si at det er den beste følelsen når det kommer til håret. Å få barbert sidene etter å ha gått og irritert meg over hvor langt det var er så utrolig deilig. Så ja, sidene er super korte nok en gang. Jeg vet ikke om jeg kommer til å ha det for alltid, men en god stund hvertfall. Og med det halv korte håret i tillegg så er håret mitt nå perfekt.

Det er fortsatt veldig vått fordi jeg kom nettopp ut av dusjen, men som dere ser så er håret veeeldig kort. Jeg vil si det er så å si borte. Det kan ikke sies nok ganger hvor deilig det er å endelig få det bort. Gjett om det har plaget meg… JA! Det har vært så irriterende å ha håret så langt at jeg kan holde det og det går over ørene. Så nå er jeg veldig fornøyd.

Nå skal jeg slappe av litt for det tok ganske mye energi å få fikset håret og dusjet rett etterpå. Jeg klarer ikke så veldig mye av gangen, men nå er hvertfall det gjort og det er godt med alt jeg har fått gjort. Etter å ha slappet av litt så må jeg få satt inn varene fra MENY. De kom på døra når jeg stod og barberte håret. Heldigvis hørte samboeren min det og kom seg opp av senga, men siden han nettopp har våkna så var det bare å bære inn på kjøkkenet og sette seg for å våkne helt. Dessuten er det jo alltid jeg som setter inn varene. Jeg vet jo hvor ting skal. Så det må jeg gjøre nå snart. Det var bare dusjen som virkelig tok alle kreftene mine. I det minste fikk jeg satt på en klesvask når jeg var på badet.

I løpet av dagen i dag så håper jeg at det blir litt hobby, men jeg får se om jeg orker. En ting jeg må gjøre er å finne ut hva vi skal ha til middag for så langt har jeg ikke kommet. Også ble jeg litt skuffet da jeg fikk se mailen fra MENY fordi jeg hadde egentlig bestilt kjøttdeig av lam, men det fikk jeg jo ikke. Så de kjøttbollene jeg skulle lage, får jeg ikke lagd. Jeg må allikevel si tusen takk til en av lærerne jeg hadde på VGS som var så snill å ta seg bryet med å sende oppskriften på kjøttbollene. Det ble virkelig satt pris på.

Nå har jeg altså alt annet til kjøttbollene unntatt kjøttdeig så det må jeg jo finne en løsning på. Det er utrolig irriterende når det har stått at dem har det, men akkurat når jeg skal ha varene så har dem det ikke. Hadde jeg vist det så ville jeg jo valgt den som er litt dyrere, men jeg trodde jo at MENY kom til å ha lammekjøttdeig når det står det. Så jeg er litt små irritert for at jeg ikke fikk det. Planen i dag var jo egentlig å stå og steke kjøttboller. Den planen gikk jo rett vest. Og jeg som hadde gledet meg sånn! Forhåpentligvis finner jeg kjøttdeig av lam snart. Vi får vel bare vente og se.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg