Kongler og mose

Tidligere i dag så var jeg og min samboer ute på en liten tur. Når vi kom til skogen så fikk vi plukket en del kongler som jeg skal bruke nærmere jul. Jeg tror jeg kommer til å begynne tidlig eller midten av november, men vi får se. Det prosjektet jeg snakker om nå skal jeg kun bruke små kongler til, men jeg tok allikevel med meg noen av de store som dere kan se på bildet under. Jeg vet ikke (ennå) hva jeg skal bruke disse til, men jeg er helt sikker på at jeg klarer å finne på noe til slutt. Også fant jeg en god del mer mose som jeg også skal bruke nærmere jul. Så hvis du lurer på hva alt dette blir til slutt så får du nesten bare følge med på bloggen. Frem til jeg er ferdig så er det hemmelig fordi jeg har lyst til å komme med nye idéer på bloggen uten at dere har hørt meg snakke om det fra før av. Jeg syns det er mye mer spennende å vise frem når jeg er ferdig. Så derfor forteller jeg ikke om noen av mine planer. Litt spennende overraskelser må man jo ha, men vi kan jo se hva jeg har plukket i dag.

Og det er hva som har blitt med meg hjem i dag. Dette er også den siste turen i skogen før vinteren, noe jeg syns er veldig trist. Jeg har allikevel planer om en liten tur bort til begynnelsen av skogen når det nærmer seg jul. Da skal jeg ha noen greiner, men mer om det når den tiden kommer.

Jeg venter også på at noen veldig store kongler skal falle ned fra treet til de som bor borti gaten her. De konglene har jeg virkelig lyst på så hvis det faller noen ut på gaten så kommer jeg til å ta de med hjem for jeg fant noe helt fantastisk inspo på Pintrest som jeg virkelig har lyst til å prøve på. Vi får se om jeg er så heldig å få noen kongler derfra.

Når det kommer til kreative prosjekter så er det mye man kan lage til halloween, men det kan virkelig ikke sammenlignes med alle de kreative idéene jeg har funnet for julen. Så her er det bare å følge bloggen på facebook og følge min hobby Instagram for julen er fullbooket med gode idéer for både hobby, baking og pynting. Hvis ikke denne julen kommer med et hint av julestemning til meg så finnes det ikke håp.

Instagram HER

Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg