Kommet langt

Dagen I dag har gått til å skylde oppvasken på kjøkkenet og rydde litt åå benken der. Det er fortsatt veldig mye som gjenstår, men jeg føler jeg har kommet ganske langt. Desverre har det ikke vært plass på kjøkkenet til å bake noe så jeg har bestemt meg for å ta tirsdag og torsdag (kanskje lørdag) fri for oppskrifter, men jeg kommer sterkere tilbake med masse digg og flotte oppskrifter til dere. Akkurat nå må jeg bare fokusere på kjøkkenet og alt som må gjøres før jeg kan pynte til jul. Jeg må også slappe av en del inni mellom fordi jeg er egentlig ganske utslitt etter halloween. Det å åpne opp døra når det ringer på er noe som trigger angsten, så da ble jeg faktisk veldig sliten.

Jeg har også fått klipt kantene på alle julekortene i dag og det tar jo også en del energi. Nå er hvertfall det gjort. Alle kortene har fått søte border rundt kantene. Alt dette kommer jeg til å vise dere i en video når alt er ferdig, men det kommer til å ta en stund.

I tillegg til husarbeid og kortlaging har jeg også jobbet litt med å finne oppskrifter til jul. I dag fant jeg en oppskrift, men jeg kommer også til å jobbe litt til nå i kveld fordi jeg har bare 5 oppskrifter klare for øyeblikket. Det holder jo ikke for hele julen. Så da er det bare å jobbe på.

Kort oppsummert blir dagene fremover brukt til å rydde og vaske kjøkkenet, finne oppskrifter og etterhvert også baking. Og selvfølgelig pynte til jul om ikke så alt for lenge. For det er veldig kjedelig i stua nå og jeg liker det ikke. Så her må det snart gjøres noe. Forhåpentligvis er jeg klar til en ny dag i morgen og får gjort en del da også. For jeg er langt fra ferdig selvom dagen i dag var brukt bra.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg