Kø til fløibanen

Da står vi i kø for å komme oss opp Fløibanen. Siden det er så lang kø så tenkte jeg det kunne være greit å slå av litt tid til bloggen slik at dere får en oppdatering. Dette blir veldig spennende. Jeg håper jeg ikke får problemer på grunn av klaustrofobi og sosial angst. Vi får bare krysse fingrene og håpe at alt går bra.

Turen hit gikk hvertfall veldig greit. Det er så utrolig koselig å gå igjennom alle bodene på bryggen. Der selger dem vafler, frukt, fisk og mer. Det dufter godt og ser så fristende ut. Det var spesielt en ting som fristet ekstra godt og det var et plastbeger med jordbær og blåbær blandet. Det så kjempe godtbut. Litt kjedelig at dem ikke kan finne på noe annet å ha det i, men jeg skjønner jo poenget med å friste kunden når det er gjennomsiktig emballasje.

Men nå gleder jeg meg til å komme meg opp på toppen og se utover Bergen. Også gleder jeg meg til å vise dere hvor flott det er fra toppen av Fløibanen. Dette blir en veldig spennende og gøy opplevelse. Heldigvis går fløibanen på bakken og ikke opp i lufta. Da hadde jeg ikke kunne tatt den. Med høydeskrekk i tillegg hadde nok det blitt for mye. Hjelpes jeg har mange problemer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg