Klipt håret igjen

Håret mitt hadde blitt ganske langt på sidene allerede så jeg var nødt til å klippe det litt. Denne gangen tok jeg det helt ned sånn at jeg slipper å klippe det hele tiden. Jeg ble utrolig fornøyd. Faktisk var jeg litt skeptisk først fordi jeg har ikke hatt håret så kort før, men det ble overraskende bra. Jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Ikke dårlig til å ikke se noen ting bak. Siden samboeren min fortsatt sov og jeg ikke har tålmodighet til å vente på han, så gjorde jeg det heller på egenhånd. Det må nok fikses litt, men det er bra nok. Jeg er bare glad for at det er kort igjen. Vel, det er faktisk kort for første gang. Jeg klippet det jo ikke så kort første gangen, men det skulle jeg virkelig gjort. Det ser utrolig bra ut. Så klart vil det se bedre ut når håret har tørket. Jeg måtte jo ta en dusj etter å ha klipt bort alt dette håret. Så nå er jeg nydusjet og håret er fint igjen. Ikke dårlig bare det.

Så her sitter jeg alene i stua og lurer på hva jeg skal gjøre i dag. I det minste er middagen planlagt. Det betyr et problem mindre å tenke på. Kanskje jeg skal fokusere på bloggen i dag? Skrive ned flere idéer og sånt. For kroppen min er ikke helt bra enda og etter hårklipp og en dusj så trenger jeg uansett en stund til å hvile kroppen. Og det er alltid noe jeg kan gjøre når det kommer til bloggen.

Akkurat nå går det mest i planlegging til oktober. Jeg tenkte at jeg skulle ha litt spooky stuff hver dag i hele oktober. Det kommer jo så klart mye annet også, men hovedfokuset mitt nå er å få nok idéer til å fylle hele oktober med alt mulig spennende.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg