Klar for mer

Jeg skulle prøve å hvile ut, men så ringte telefonen og vekket meg. Så da måtte jeg prøve å sove litt til og det endte med at jeg sov mye lengre enn planlagt. Ikke føler jeg meg uthvilt heller så fremover nå skal mobilen min settes på lydløs når jeg skal sove. Denne gangen var det søstra mi, men det kunne liksågodt vært en telefonselger og det er virkelig ikke noe jeg vil bli vekket av. Så beklager at jeg har vært borte i hele dag, men jeg trengte virkelig mer søvn.

Dagen i dag (eller kvelden og natten) skal jeg altså bruke til å (forhåpentligvis) få tatt resten av oppvasken. Kanskje jeg faktisk trives på kjøkkenet igjen. Også har jeg lyst til å fortsette å jobbe med bloggen. Det er nok av idéer i hodet mitt. Nå må jeg bare få skrivd dem ned sånn at jeg har dem i skrivebøkene mine. Grunnen til at jeg jobber så mye med bloggen utenom selve blogginnleggene er fordi det kommer alltid noen vanskelige perioder der man ikke vet hva man skal blogge om. Da kan jeg bare ta frem en av bøkene og velge et tema derfra. Det gjør jobben utrolig mye lettere og bloggen blir også mye bedre. Så da mangler det bare å få døgnrytmen på plass sånn at jeg faktisk får blogget om dagen også.

I tillegg til oppvask og jobbing med bloggen så tenkte jeg å sette meg ned og se mer av The Big Bang Theory. Jeg var jo så heldig å få hele samlingen til jul i forfjor. Endelig er jeg i gang med å se episoder og det er så moro. Det er faktisk en av mine absolutt favorittserier. Så det skal jeg slappe av med når jeg ikke orker noe annet. Også håper jeg at morgendagen blir enda bedre sånn at jeg kan skyve døgnet enda litt til. Kanskje jeg får en normal døgnrytme igjen. Dette kan gå utover bloggingen om kvelden, men når jeg har fått snudd døgnet så kommer det hvertfall tilbake til normalt igjen. Jeg håper hvertfall det. Vi får bare krysse fingrene for at jeg klarer å snu døgnet for jeg er lei av å ikke få med meg dagslyset. Det var så koselig i dag tidlig og jeg hadde absolutt ikke lyst til å legge meg, men til slutt var jeg så trøtt at jeg ikke klarte å holde øynene oppe.

Før noe som helst annet så må jeg hvertfall få i meg noe mat for nå er faktisk magen sulten. Husk å følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg