Klær fra Bubbleroom

Selvom jeg egentlig burde ha holdt meg helt i ro i dag så ble det en tur ned på posten for å hente pakkene mine fra bubbleroom. Så da har man jaggu brukt kroppen litt i dag også. I dette flotte været så var det egentlig bare koselig. Solen varmet på kroppen og man kunne gå i T-skjorte uten å fryse.

Når vi hadde kommet oss hjem så var det rett i dusjen på meg sånn at jeg orket å ta en dusj. Jeg brukte Zpikes og det holdt seg helt fint på. Grunnen til at jeg ikke tok det av er fordi jeg vil bruke det ut tiden. Man kan bruke samme Zpikes i 12t så å ta det av etter noen få timer virket bortkastet.

Når jeg hadde kommet ut av dusjen så hadde jeg lyst til å prøve alle klærne og se om noe av det passet. Alt var for lite… Neida, det passet fint. Det var faktisk bare en topp som ikke passet. Selvfølgelig var det den toppen jeg hadde gledet meg til. Jeg kjøpte den i XL for at den skulle passe og enda var den for liten. Jeg skjønner meg ikke helt på disse størrelsene noen ganger, men det er vel ikke meningen. Så var det en bukse jeg ikke fikk igjen glidelåsen på, men det skal jeg nok få gjort noe med. Jeg har jo fortsatt en god del jeg kan gå ned og enda ha en helt grei kropp. Jeg tror faktisk ikke kroppen min er i stand til å bli syltynn hvis jeg hadde prøvd og det er helt greit. Jeg liker kroppen min, men jeg går gjerne ned et par kilo til og får strammet opp magen litt.

Akkurat nå ligger jeg rett ut i stua. Over her kan dere se et bilde av det jeg endte opp med å hapå meg i dag. Det er fra det jeg hentet i dag som jeg bestilte fra bubbleroom. En basic topp og treningstights fra Only. Jeg bestilte L og det passer helt perfekt. Jeg er kjempe fornøyd med hvordan klærne sitter. Desverre orket jeg ikke å ta bilder med alle klærne på og vise dere det i dag, men jeg lover å få gjort det så fort jeg klarer.

Jeg er jo så støl under rompa og nedover beina så bare det å prøve klærne var jo en utfordring i seg selv. Jeg gleder meg veldig til å vise dere alt sammen da, men da skal det gjøres skikkelig. Også har jeg en følelse av at det blir ikke siste gang jeg handler fra bubbleroom. Dessuten trenger jeg flere topper og litt annet så da får vi se når vi får muligheten til det. Det er noen baketing jeg har lyst til å få kjøpt også.

Nå skal jeg slappe av og spise litt mat. Jeg tror resten av kvelden blir en veldig avslappende og rolig tid for min del. Greit å lytte litt til kroppen sin av og til også.

2 kommentarer
    1. Jeg liker stilen din! Selv synes jeg det er vanskelig å finne klær som passer sammen. Kan du ha et innlegg hvor du viser forskjellige kombinasjoner av klærne dine som du synes passer bra?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg