Kjørte inn i et paradis

På mandag kom dama mi og ble over til tirsdag. Vi fikk litt søvn, men vi dro ganske tidlig. Ja, turen begynte faktisk allerede kl.04:30 på morgenen. Det var egentlig veldig godt å komme seg av gårde så tidlig. Nesten ingen biler på veien og ikke så grusomt varmt i bilen heller. Og utsikten var jo helt magisk når vi hadde kommet et stykke. Jeg fikk ikke så mange bilder, men det var en veldig vakker tur.

Tåken som hadde lagt seg over landskapet var jo så nydelig. Vi fikk jo en helt magisk opplevelse da vi kjørte igjennom denne tåken. For den hadde lagt seg mer over landskapet på sidene enn den hadde over veien. Kjøreturen ble derfor ekstra fin.

Siden jeg ikke hadde fått sovet så veldig mye så ble jeg etterhvert veldig trøtt. Jeg kjente at øynene datt igjen ganske ofte, men jeg prøvde å holde meg våken. Og siden vi skulle kjøre så langt så kunne jeg ikke spise noe før vi var fremme. Grunnen til det er at angsten min angriper magen min med en gang jeg spiser. Så det gjorde jo turen litt ekstra vanskelig å holde seg våken igjennom, men det gikk veldig bra.

Dette er jo et veldig stort steg for meg å ta. Kjøre hele veien til henne, bare meg og hun. Jeg kan faktisk ikke tro at det gikk så bra som det gikk, men jeg er veldig glad for at jeg klarte å holde angsten i sjakk alle de timene.

For når vi kom frem og jeg fikk se hvor hun bodde så ble jeg veldig glad. Dette kommer til å bli en helt fantastisk tid fremover. Og det har det allerede vært. I går kom vi frem kl.11:30. Vi slappet av en liten stund, før vi dro i butikken for å handle. Bare det å handle sammen syns jeg er så koselig. Jeg føler meg faktisk ikke på ferie, men hjemme når jeg er med henne.

Vi kjøpte litt middager osv. Og i går fikk jeg endelig spist spareribs. Altså, dere aner ikke hvor mye jeg har savnet det. Når jeg dro sammen med familien min så spiste vi spareribs i Svinesund. Det er så mange gode minner knyttet opp til det. Vi pleide å kjøpe ferdig spareribs og spise det i bilen. Det var nesten hele turens høydepunkt. Så det var utrolig godt når jeg endelig fikk spist det igjen.

Bare det å være i en svensk butikk og handle svensk mat er jo så gøy. Jeg har jo ikke vært i Sverige på flere år. Så denne tiden her, sammen med henne kommer jeg til å nyte 100% og mer enn det.

Og som om ikke denne turen i seg selv var flott nok, så hadde dama mi kjøpt verdens fineste gave til meg.

Dette armbåndet så vi faktisk på når hun var hos meg forrige gang. Jeg syntes det var så fint, så da hadde hun kjøpt det til meg. Aldri har jeg vært så stum som når jeg så hva hun hadde kjøpt. For en fantastisk fin gave fra ei helt fantastisk jente. Hun er virkelig den beste. Hvordan jeg har vært så heldig å få dele livet mitt med henne, det vet jeg faktisk ikke. Og jeg tenker hele tiden at jeg ikke fortjener henne, men kanskje jeg gjør det. Jeg hører hvertfall menneskene rundt meg sier det. Så vi fortjener hverandre. Vi får være gode med hverandre og passe på hverandre. Etter alt det som har skjedd så er det på tide at også vi fant ekte kjærlighet. For hun gjør meg så utrolig lykkelig. Ord kan ikke beskrive det. Hun er virkelig den rette.

2 kommentarer
    1. Så deilig lesing, sommeren er fantastisk fin så tidlig. Jeg er tidlig oppe hver morgen, det veldig stille ute og livet er topp på slike dager. Er sikker på at dere passer sammen og har en god fremtid sammen. Nyt dagen og ferien sammen med dama di. Ha en vakker kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg