Kjøretur i regnet

I dag startet dagen ganske fint. Samboeren min spurte om vi skulle ta en tur til Jessheim og selvfølgelig blir jeg med på det. Så da var det bare å varme et par baguetter, drikke litt kaffe til frokosten og komme seg avgårde. Det er en skikkelig regnværsdag, men det er mye bedre å være på tur enn å sitte hjemme hvertfall. Så nå er vi på vei til Jessheim for å kjøpe noen småting.

En fin, liten biltur. Kjekt når samboeren har høstferie. Så nå tenkte jeg å kikke litt etter noe mer halloween dekorasjoner. Kanskje vi finner noe mer spennende. Også får vi se hva resten av dagen bringer. Jeg har ikke planlagt noe mer. Faktisk våknet jeg rett før vi dro. Så det har ikke vært så mye tid til å planlegge.

Det blir hvertfall spennende å se hva denne dagen bringer. Annet enn regnvær. For her bøtter det ned.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg