Kjøpt tapers

Tydeligvis klarer jeg ikke holde meg unna bloggen. Det er jo for så vidt en god ting. Så det jeg har lyst til å dele med dere nå er at jeg har sittet å holdt på en hemmelighet. Eller dere har jo på en måte fått vite det, men jeg har bestilt verktøy for å utvide hullene i ørene. Jeg har sett på youtubevideoer av folk som gjør det og jeg har jo faktisk utvidet hullene i ørene mine allerede én gang. Jeg hadde jo tatt vanlig hull i ørene, men tenkte at jeg skulle utvide og bare sette inn piercinger. Det er jo forsåvidt greit og veldig fint det, men så gikk jeg på nettsider og fant ut at det er mange fine tuneller til utvidet hull i ørene. Etter å ha tenkt lenge og nøye igjennom dette så fant jeg en side der dem selger “tapers” som da er verktøy for å utvide hullene. Også endte jeg opp med å bestille det. Jeg venter fortsatt på de, men jeg gleder meg til jeg kan begynne. Den størrelsen jeg skal utvide til er ikke så ille. Jeg syns det er veldig fint og vil heller utvide til den størrelsen enn å ha disse svarte ringene i for alltid. Hvis du ikke har sett eller ikke husker hvordan piercingene mine ser ut så er det slik.

1 piercing på venstre og 3 på høyre. Ganske enkel og veldig kjedelig i lengden. Disse har jeg nå hatt i rundt 1 år hvis jeg ikke husker feil. Alt jeg hadde å utvide med var spiralformet “tapers”. Denne gangen har jeg kjøpt rengjøringsmidler og etterbehandling sånn at dette ikke går galt eller gjør kjempe vondt sånn som første gangen. Jeg hadde jo ikke peiling på hva jeg drev med. Ikke hadde jeg lest noe om dette og heller ikke sett andre gjøre det. Så jeg dyttet jo denne greia inn og utvidet med masse smerte og vonde ører. Anbefales absolutt ikke. Det gjorde så vondt at tårene trillet ut av øya på meg. Jeg tenker sånn at siden jeg klarte det så kan jeg klare å utvide på riktig måte også. Stakkars ører som måtte gå igjennom det der. Det er ikke overdrivelse når jeg sier at de var så vonde og ømme at de var lilla.

Det viktigste jeg har lært når det kommer til å utvide så er det tålmodighet og ikke utvide for stort av gangen. Jeg har kjøpt fra 1,6mm til 10mm. Jeg skal passe på å bruke god tid og så har jeg hvertfall den størrelsen jeg ønsker til neste år. Jo lengre tid mellom hver gang jeg utvider, jo bedre for øret. Det er anbefalt mellom 1-3 måneder så jeg skal holde meg til det. Jeg kommer også til å komme med oppdateringer på når jeg utvider til neste størrelse. Så håper jeg dere syns det kommer til å bli spennende.

Når det kommer til øret mitt så blir det ikke noe problem å utvide. Jeg har såpass greit med øreflippen så det skal ikke bli noe komplikasjoner i forhold til at den revner. Jeg skal også være veldig forsiktig og følge godt med igjennom hele prosessen. Er det noe jeg ikke vil ha så er det infeksjoner og komplikasjoner.

Men nå gleder jeg meg virkelig til å få pakken og bare komme i gang med dette prosjektet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg