Kjøpt noen nye venner

Dagen i dag begynte faktisk med frokost. Jeg har ikke vært flink til det i det siste og det irriterer meg. For jeg har jo egentlig lyst til å bli flinkere til å få i meg frokost. Noen tenker sikkert Ja, men så spis frokost da noe som ikke er så veldig enkelt. Jeg skal ikke gå noe mer inn på akkurat det temaet fordi det har jeg snakket om før, men jeg prøver hvertfall å bli flinkere til å spise frokost. Så da får vi se hvordan det går fremover.

Etter frokost så ble det litt justeringer på maleriet jeg har holdt på med i et par dager nå. Det er ikke så mye som gjenstår nå, men jeg valgte å ta en liten pause fra det nå. I stedefor å male så gikk jeg heller i dusjen. Så var det en kjapp tur i butikken fordi MENY var tom for mandelmelk og kokosmelk, så da måtte vi ta en annen butikk. Det ble selvfølgelig litt mer enn bare den melken, men blir det ikke som regel det når man skal handle? Disse to ble nemlig med meg hjem.

Og da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg ikke hadde noe potte til dem, men det er jo noe jeg kan skaffe senere. Akkurat nå får de bare stå i plastbokser. Bedre enn ingenting. Og det er jo ikke pottene jeg skal se på, men blomstene. Så nå har jeg altså 2 nye blomster her hjemme. Den orkidéen var så fin at jeg bare måtte ha den. Akkurat denne fargen har jeg faktisk ikke hatt og blomstene er mindre enn de andre jeg har. Også var denne den eneste på europris som faktisk hadde denne fargen. De andre var en eller annen form for rosa. Derfor passet denne perfekt fordi den skilte seg ut fra de andre. Så nå har jeg altså en ny orkidé i samlingen. Ikke at den samlingen min er så veldig stor nå, men den kan jo bli det en dag. Forhåpentligvis vil den trives godt i vinduet. På Europris trivdes dem hvertfall ikke fordi da stod dem midt i butikken, uten noe dagslys. Så da måtte jeg jo redde den.

Den andre planten er jo også utrolig vakker da. Jeg liker grønne planter som også har litt farge på bladene, sånn som denne. De gjør litt mer ut av seg og det syns jeg er veldig vakkert. Så disse to nykommerne kommer jeg nok til å ha mye glede av. Så får vi se om jeg ikke får kjøpt 2 potter til dem. Jeg var egentlig ganske sikker på at jeg hadde potter, men hvis jeg har det så finner jeg dem hvertfall ikke.

Ja, det var altså vår lille tur til butikken og hva som ble med oss hjem. Nå kommer jeg nok til å lage litt middag og så får jeg slappe litt av. Det er en film som jeg har lyst til å se, så jeg blir nok sittende en stund og se på den. Etterpå må jeg få malt de siste detaljene på maleriet mitt og så er den klar til å henges opp i stua. Noe som kommer til å bli så utrolig fint.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Frokost er viktig så der er jeg god. Fine bilder. Var en tur på Egon i kveld men måtte vente altfor lenge på maten som kun var en banansplitt. Måtte mase etter 45 minutter venting. Ikke var det mye folk der heller, så det var dårlig service syns jeg. Men det jeg fikk var godt men mektig. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg