Kjøpt meg ny jakke

Ja, som overskriften sier så har jeg kjøpt meg en ny jakke. Jeg har lenge lett etter en jakke som er lang nok, men også billig. Det måtte være en jakke som var fin og ganske enkel. Også en som ikke fikk meg til å se 20kg større ut enn jeg egentlig er. I tillegg måtte den være varm. Til slutt fant jeg den perfekte jakken og jeg er så fornøyd. Ikke var den dyr heller så dette er virkelig et godt kjøp.

Selvfølgelig måtte jeg ta en test tur med jakka på. Og jeg må si at den var ganske varm og behagelig å ha på. Også syns jeg den satt veldig bra på meg. Jeg kunne faktisk ikke vært mer fornøyd med dette kjøpet og jeg har ventet så lenge på en slik jakke. Nå har jeg den endelig. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere hvordan den er på meg. Det er jo ikke akkurat så ofte jeg legger ut bilder av meg med klærne jeg kjøper, men nå tenkte jeg at det var på tide å slutte og bry seg om hva andre syns om min kropp og vise dere litt mer bilder av meg selv. Det begynner jo å bli en stund siden sist nå. Så la oss ta en titt på jakka.

Denne jakken gleden jeg meg veldig til å bruke mer fremover. Nå er vi jo snart i varmere dager, men frem til da skal denne brukes mye. Også håper jeg jo at dette er en jakke som jeg kan bruke i lang tid fremover. Kanskje jeg faktisk klarer å komme meg litt ut om vinteren også, uten å fryse i hjel. Det verste er når jeg fryser på rompa eller lårene. Denne går jo litt over lårene og dekker rompa så jeg er veldig glad for at jeg kjøpte denne.

Så nå holder jeg meg hvertfall varm på tur når vinden blåser. Med den store hetta så kan jeg nesten bli helt borte og dekke fjeset i slike vindpust.

Da fikk dere hvertfall se den nye jakken jeg har kjøpt og denne er fra Vero Moda om noen lurer på det. Jeg må si at jeg ikke er helt komfortabel med å vise bilder av meg selv for tiden, men det blir vel bedre etter at jeg har gått ned de kiloene jeg har lagt på meg i vinter. Det er så fort for meg å legge på meg om jeg ikke passer på, men det skal jeg klare å gjøre noe med. Også er det jo ikke vekten som betyr mest. Jeg syns faktisk det er viktigere å være fornøyd med seg selv enn å være slank. Dessverre er jeg ingen av delene så der har jeg litt å jobbe med, men jeg klarte hvertfall å legge ut bilde av meg selv og være fornøyd med bildene.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg