Kjøpt bok, hårfarge og undertøy

Det ble en liten shoppingrunde i dag siden jeg trengte et par ting. Jeg tok med meg venninna mi ned på senteret (og med det menere jeg at hu kjørte oss ned). Der fikk jeg det jeg trengte og litt til. For vi vet jo alle at når man dra på shopping så drar man alltid med seg noe mer enn det man egentlig hadde planlagt.

Det var ikke lett å finne det jeg skulle ha. Først og fremst trengte jeg en ny BH og gikk derfor inn på HogM som pleier å ha mye fint, men nei der hadde dem jo ikke størrelsen min i de fine BHene. Så da var det videre til Cubus og der fant jeg en nydelig BH som faktisk hadde underdel til også. Det var litt dyrere enn jeg hadde planlagt, men det var absolutt verdt det. Jeg falt for den med en gang jeg så den og er veldig glad for at jeg til slutt kjøpte den.

Også var det 3 for 2 så da ble det jo en ekstra truse da. Skikkelig sommerundertøy. Jeg trengte virkelig noe nytt og tok meg derfor råd til det nå.

Så var det hårfarge som stod for tur. Jeg viste ikke helt hvordan farge jeg ville ha, men endte til slutt med den som er på bildet over. Jeg kommer helt sikkert til å syns at det blir en veldig kjedelig farge etter å ha hatt både grønt, rosa og blått, men det er på tide å farge det brunt igjen og la håret få være i fred en god stund fremover. Håret mitt trenger virkelig en pause fra farging og jeg orker ikke å ha slitt og stygt hår for alltid. Håret mitt ser mye sunnere ut etter at jeg lot det få puste litt og klipt vekk en del så da får vi håpe at det vokser ut og blir fint i løpet av de neste par årene. Krysser fingrene.

Også har jeg lenge hatt lyst til å kjøpe boka fra Sophie Elise, men når jeg har hatt penger så har dem ikke hatt den i de bokhandlerne jeg har vært i. I dag fant jeg den og tenkte at nå må jeg bare kjøpe den. Dette er den første boka jeg har kjøpt på mange år. Jeg er ikke den personen som leser så mye, men denne gleder jeg meg veldig til å starte på. Hun bak kassa skrøyt veldig av den og det er jo et godt tegn.

Har du lest boka? Vis ikke, har du lyst?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg