Kjøpe julepynt?

I dag har jeg prøvd å gjøre som jeg sa og holde humøret oppe. Jeg har prøvd å gjøre dette til en bra dag og på en måte har jeg jo klart det. Nå som jeg har prøvd å gjøre noe ut av dagen så har jeg gjort den mye bedre enn hva den hadde vært om jeg hadde blitt i senga og bare gitt opp. Så jeg er veldig fornøyd med denne dagen. Selvom den byr på mye motgang så har jeg hvertfall vært i stand til å gjør litt.

Jeg har fått ryddet litt på kjøkkenet og litt på stuebordet. Så har jeg fått lagd middag som ble fiskegrateng. Egentlig syns jeg det er en ganske grei dag til å ha begynt skikkelig dårlig. Så jeg gjør det beste ut av det, men noen dager er som sagt ganske vanskelige.

en liten smugtitt på årets juletre som er pyntet. 

Nå sitter jeg egentlig å lurer på om jeg skal kjøpe noe mer julepynt eller om jeg skal la være. Det er jo utrolig mye vakker julepynt og jeg trenger et par ting, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg ønsker å handle (hvis jeg skal det) og hvor mye penger jeg da eventuelt skal bruke på dette. Nå blir det jo fokus på julematen og alt som skal til. Jeg vet hvertfall at det vil gå mye penger til mel, sukker osv. nå som det nærmer seg julebakst, men kanskje det kommer litt mer julepynt inn i huset også. Vi får se hva som skjer, om jeg klarer å bli enig med meg selv.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg