kirke av papir

I dag har tiden bare sklidd igjennom fingrene mine. Jeg vet ærlig talt ikke hvor tiden ble av. Plutselig var det kveld og jeg har nesten ikke blogget, men nå er jeg tilbake med en liten oppdatering. Så la oss starte fra morgenen (etter dagens blogginnlegg). Jeg fikk ryddet ut av bagen etter å ha spist frokost. Det var godt å få den bort. Faktisk har den plaget meg veldig i det siste, men nå er den hvertfall ute av veien og jeg kan nyte synet av et ryddig stuegulv. Det er en veldig god følelse.

Etter å ha ryddet så begynte jeg å legge ut noen av klærne på finn sånn at de slipper å ligge i en boks her. Jeg bruker dem jo ikke uansett så jeg håper at det finnes noen andre som kan få bruk for de. Når jeg var ferdig med det så begynte jeg å se på Pintrest etter inspirasjon. For jeg hadde lyst til å scrappe litt. Og det er da vi kommer til det overskriften er. For jeg lagde en mal til en liten kirke. Det tok litt tid fordi det er mange deler som skal tegnes opp og finne størrelse til, men jeg fikk til slutt lagd malen og begynte å måle opp, klippe ut og lime sammen. til slutt malte jeg kirken og under her kan dere se resultatet.

Over her ser dere altså når bitene er satt sammen til en liten kirke og når jeg har fått malt den ferdig. Det var et veldig gøy prosjekt, men det tok jo ganske mye tid og jeg klarte ikke helt å få med meg hvor fort tiden faktisk gikk. Så dagen i dag har gått fra meg og det gikk dessverre utover bloggen. For når jeg sitter med en hobby jeg liker så går tiden så utrolig fort. Dette har jeg jo fortalt før. Så hvis jeg skal huske på å blogge oppi alt dette hobbystyret så må jeg nesten sette på en alarm eller noe på mobilen for jeg blir så fokusert på det jeg holder på med at hele verden bare forsvinner. I det minste har jeg noe å vise dere på slutten av dagen.

Håper dere likte dagens kreative innlegg. Nå har jeg så vondt i ryggen av å måtte scrappe ved stuebordet at jeg må legge meg litt ned. Det gir meg jo tid til å finne enda et nytt prosjekt å holde på med. Problemet er bare det at jeg vet ikke hva jeg skal søke på inne på Pintrest for å finne inspirasjon til nye scrappeprosjekter. Jeg har lyst på et skikkelig bra prosjekt som jeg kan holde på med lenge, men jeg vet ærlig talt ikke hva. Det var gøy å lage kirken, men det var ikke så utfordrende som jeg tenkte. Kanskje jeg skal begynne på noe litt større som f.eks et spøkelseshus eller en borg.

Kom gjerne med forslag om det er noe du har lyst til at jeg skal lage. Og ikke glem at du kan følge bloggen på Facebook HER om du ikke har lyst til å gå glipp av alle mine kreative innlegg. Fortell gjerne hva du syns om kirken jeg lagde også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg