Kan nesten ikke vente til halloween

En ny dag er her og jeg startet dagen med å kikke litt på oppskrifter. Det er ikke lenge til halloween og jeg har lyst til å kjøpe gresskar til å pynte med, men jeg vil også bruke dem i mat. Derfor har jeg lagret noen oppskrifter jeg har lyst til å teste ut. Det er ikke halloween uten gresskar, men jeg har aldri brukt det til noe annet enn som lykter og det er jo veldig kjipt. Så i år blir det ekstra moro. Jeg har mange morsomme planer for oktober. Det betyr at jeg får mye å blogge om. Halloween er min favoritthøytid fordi det er da alle de fine pyntetingene og lysene osv. kommer ut. Desverre er det veldig dårlig utvalg i Norge. Jeg skulle ønske det var mer solide og fine ting å få kjøpt og ikke bare skrot. Nå har jeg kommet over et par ting på nettet, men jeg håper virkelig det kommer mer enn det.

Så her forberedes det til oktober og til halloween. For utenom det jeg har av goth dekorasjon så har jeg faktisk ikke noe halloween dekorasjoner. Derfor har jeg lyst til å finne noe solid som går an å spare til neste år. Det er ikke lett når man ønsker ting som faktisk ser bra ut og ikke er laget av papp osv. Jeg har funnet et par ting, men forhåpentligvis er ikke dette det eneste som finnes av halloween dekorasjoner som jeg liker.

Når jeg får tingene mine så kommer jeg til å vise dere alt jeg har kjøpt, men som sagt er det ikke mye jeg likte. Det er bare å krysse fingrene og håpe at de fysiske butikkene har et bedre utvalg på halloween dekorasjoner. Så da blir det vel en liten tur ut etterhvert når dem har fått halloween dekorasjonene ut i butikkene også. Jeg hadde egentlig håpet at jeg kunne kjøpe alt på nettet så jeg slapp å måtte gå i butikkene der andre folk går og puster meg i nakken. Er det noe jeg ikke vil nå for tiden så er det å gå i butikker fordi det er en del mennesker som rett og slett ikke bryr seg om de er smittebærere. Derfor har jeg holdt meg mest hjemme og i skogen når kroppen tillater det.

Jeg håper bare jeg klarer å finne litt mer fint til halloween uten å måtte dra noe sted. Det føles mye bedre å kunne scrolle på mobilen enn å stå i en butikk med folk rundt meg som skal presse seg frem. Her kan jeg sitte i ro og fred, finne det jeg har lyst på og sjekke flere butikker samtidig uten å gå så mye at kroppen verker. Også kan jeg heller bruke energien min på husarbeid og middag. Mye bedre å bruke kroppen og energien min på noe fornuftig.

Uansett om jeg får tak i noe mer eller ikke så gleder jeg meg allikevel veldig til dette årets halloween. Jeg har planlagt så utrolig mye så dette kommer til å bli gøy. Hvis du ønsker å få med deg all moroa så kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av innleggene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg