Kan alltids forbedres

Jeg har prøvd å slappe litt av i dag, men det ble allikevel litt baking. Noe måtte vi jo ha til middag i dag. Så jeg lagde likså godt en stor pizza som vi spiste og koste oss med. Utenom det har der ikke skjedd så mye. Vel, jeg har tatt bilde av alle plantene sånn at morgendagens innlegg er klart. Jeg har også fått hengt opp en vask, men Utenom det så har jeg faktisk bare slappet av. Og bra er det for I morgen blir det mye jobb her på bloggen. Noen som er klar for en ny oppskrift?

Det blir ikke pizza altså. For når jeg lager pizza så blir det alltid bare å slenge sammen noe, men jeg tror kanskje jeg burde ha skrivd ned en oppskrift på denne fordi den smakt veldig mye bedre enn sånn jeg pleier å lage den. Det ble noen forandringer. Kanskje jeg lager en oppskrift senere, men akkurat nå ble det ikke gjort. Oppskrift kommer det som sagt i morgen og denne burde dere virkelig prøve ut. Mer enn det sier jeg ikke. Dere får vente og se i morgen.

Nå skal jeg slappe av og nyte en rolig kveld. Kanskje jeg jobber litt med å finne flere oppskrifter og inspirasjon på nettet, men jeg vil spare energien min til morgen. Da blir det en ny dag og mye å gjøre. Jobben gjør seg jo ikke selv. Og mens vi snakker om jobb så er det annen planlegging jeg også må få gjort. Jo mer jeg planlegger og jobber med bloggen, jo bedre blir den. Så det kommer jeg til å bruke tiden min på resten av uken.

Utenom det så skal jeg prøve å få bedre og mer innhold på bloggen. Det er derfor jeg må jobbe mye med bloggen fremover. For det krever en del planlegging sånn at jeg kan vite hva jeg kan gjøre mer av og hva kroppen min faktisk takler å gjennomføre. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig begrenset med energi så ville jeg hatt en ganske fullstappet blogg, men det må jo være noe jeg kan gjøre for at bloggen min skal bli enda bedre. Ja, det er der planleggingen kommer inn. Så da får vi se hva jeg finner på.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg