Kaldt inne i dag

Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal gjøre i dag. Faktisk er jeg helt utslitt etter gårsdagen, men noe har jeg da fått gjort. Morgenen ble brukt til å kappe de siste pappeskene. Det ble jo litt papp etter at jeg kjøpte fra Havaristen osv. Så det er nå fikset og så skal 2 pappesker inn på boden sånn at jeg slipper å ha alt i gangen. Også tenkte jeg å lage en hylle til krydderet fordi jeg er litt lei av at de står foran hverandre i den lille hylla. Så der har jeg jo et lite prosjekt. Jeg tenkte jeg kunne lage litt forskjellig ting av pappen her sånn at det blir mindre papp og i tillegg får jeg noe å gjøre og mer oppbevaring.

Den svarte kisteformede hyllen jeg lagde for en stund siden ble jeg veldig fornøyd med. Den ser jo ganske bra ut så jeg tenkte jeg kunne lage noe lignende til krydderet. Den blir nok ikke kisteformet, men jeg lager den ut av papp. Også får vi se hvordan det går.

I tillegg til en krydderhylle som skal stå på benken så har jeg tenkt på andre ting jeg også kan lage. Når jeg først begynte å tenke på idéer så kom det jo enormt mange fine idéer jeg har lyst til å prøve. Kanskje det kommer flere hyller, bokser eller dekorasjoner. Vi får se hva jeg ender opp med å lage, men først vil jeg lage en krydderhylle. Om jeg begynner i dag eller en annen dag har jeg ikke helt bestemt meg for ennå. Vi får se når jeg får lyst til å sette i gang.

Akkurat nå prøver jeg å få i meg varmen. Det er litt kjølig i stua i dag. Forhåpentligvis blir det bedre utover dagen. Jeg orker ingenting hvis jeg sitter å fryser. Det er én ting jeg må gjøre i dag og det er å lage middag. I dag tenkte jeg å prøve ut kyllingsausen jeg kjøpte. Så da blir det kyllingfilet. Enten blir det ris eller så blir det pasta. Jeg har ikke helt bestemt meg. Uansett blir det godt. Kyllingfilet er jo alltid godt og særlig med saus. I tillegg blir det salat så det blir hvertfall nok mat i dag.

Før noe som helst så tror jeg at det er på tide å ta på seg en genser. Hvis jeg fryser mer nå så kommer kroppen til å verke helt ekstremt og det orker jeg ikke i dag. Så hvis du lurer på hva som skjer i dag så får du neste følge med på bloggen. Jeg må ta denne dagen en time av gangen, tror jeg.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg