Kakaohjørnet

Jeg har ikke så mye plass til å sette opp kakao og sånt, men jeg bruker den lille plassen jeg har. Så selvom jeg ikke har plass til et sted for kopper og en krukke med kjeks eller noe sånt, har jeg hvertfall plass til det aller viktigste. Koppene står jo i skapet og småkakene kan jeg jo bare legge på et fat på stuebordet. Her er hvertfall mitt lille kakaohjørnet. Ganske koselig selvom det ikke er så mye.

Så her er min lille kakao stasjon. Med mini mashmellows, rett i koppen kakao, servietter og sukkerstengene som jeg nettopp har byttet ut. Der stod det jo egentlig små kjærligheter på pinne. Så nå er alt som det skal være her. Det ble jo faktisk ganske koselig da.

Så nå er det bare å drikke kakao. Jeg har masse marshmellows i skapet og det er vel 16 små poser med rett i koppen. Det må vel holde ut desember vel? Det er faktisk ikke så ofte jeg drikker kakao så det skal nok holde. Drikke kakao er veldig koselig, men det passer jo best når man har vært ute og skal ha i seg litt varme. Eller så er det veldig koselig å sitte og drikke kakao med levende lys og en koselig julefilm. Om jeg klarer å huske det når jeg skal se film er en annen sak.

Husk å følge bloggen på facebook HER for mer jul.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg