Juletrepynting og mangel på julestemning

Vi fant til slutt et juletre og det ble kjempe fint med all pynten og lyset. Jeg er så glad for at vi fikk juletre i år også. Vi har aldri hatt juletreet der det står nå, men det var faktisk den beste plassen det kunne stått. Nå lukter det gran i stua og det pynter skikkelig opp her. 600,- er mye penger for et tre, men det var absolutt verdt det når vi først fikk det inn i stua og all pynten kom på. Det eneste som går igjennom hodet mitt nå er at jeg er veldig takknemlig for å ha juletre i år også selv om ting ikke er helt bra nå før jul. For min del ble det veldig mye bedre nå i juletiden med dette juletreet. Vi fikk brukt de nydelige julekulene som vi hadde liggende og som vi har kjøpt nå i år. Det er så koselig! Jeg tror jeg kunne sittet å sett på treet hele kvelden uten å gå lei. I år fikk vi tak i et virkelig flott juletre. Nå er det jo ikke mange dager igjen til julaften så det var fint å kunne kjøpe det før det var for seint. Så flott i seg selv og med julekulene ble det helt magisk. Jeg kjente ikke noe julestemning før treet kom inn i stua, men nå har jeg bittelitt julestemning igjen og er mer klar for å feire jul. Det er rart hvor mye glede et tre med lys og pynt faktisk kan gjøre. Så ble det jul i stua våres til slutt!

Jeg kjenner ikke så mye på julestemningen nå som i fjord, men jeg håper virkelig den kommer. Det har vært mange dager som har vært veldig vanskelig og tøft nå, men man kan jo håpe og tro at ting blir bedre nå som julaften virkelig nærmer seg og snøen daler ned her. Julen er ikke det samme uten julestemningen og det er veldig trist å føle det på den måten, men noen gang blir det ikke sånn man så for seg og da får man bare gjøre det beste ut av det. Men jeg lovet dere bilder av juletreet så her får dere noen nærbilder av det som henger på treet våret i år.

Bildet kan inneholde: natt

Bildet kan inneholde: plante, natt og utendørs

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Bildet kan inneholde: plante, tre og utendørs

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Bildet kan inneholde: plante og utendørs

Bildet kan inneholde: tre og utendørs

Bildet kan inneholde: 1 person, plante, tre og utendørs

Bildet kan inneholde: plante, tre og utendørs

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Det er ganske mye forskjellig, men jeg tok bilde av de som gjør litt av seg og som jeg syns er finest. Alle er jo veldig fine, men vis jeg skulle tatt bilde av alle julekulene så hadde dette innlegget blitt veldig langt. Nå er det hvertfall klart til en fin jul så nå er det bare julestemningen som må komme så er jeg fornøyd. håper virkelig den kommer. Dessverre er det veldig mye å tenke på og masse som skjer så det er ikke så lett å legge de tankene fra seg og bare nyte julen. Jeg vil så gjerne, men jeg klarer ikke og det gjør meg veldig trist! Å pynte treet er ikke det samme, å lage julekaker er ikke det samme. Å dra på julehandel er bare slitsomt og stressende. Jeg vil bare være hjemme og sitte å se i veggen. Hvor er den gode følelsen jeg har hatt hvert eneste år? Kom tilbake!! Jeg vil ikke ha det sånn i julen!!

I morgen skjer det noe jeg har gruet og gledet meg til, men jeg vil ikke fortelle dere hva det er før i morgen. Julen handler om overraskelser og dette blir en stor overraskelse! Om du vil vite hva det er så får du følge med videre. Dette gleder jeg meg til å dele med dere lesere.

Også må jeg bare beklage at jeg ikke har blogget like mye som før, men det har virkelig vært en vanskelig tid for meg og jeg håper dere forstår. I romjulen skal jeg prøve å få samlet meg litt igjen så får vi se hvordan nyåret blir.

Hva syns du om julekulene?
Har du julestemning i år?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg