Julestemning med youtube

I går kveld tok jeg ut alle kassene med julepynt fra boden. Jeg begynte å ta ut av kassene og sette alt på den  store benken. Når jeg så utover alle pyntetingene så ble jeg så glad. Det var ikke langt unna før jeg begynte å pynte, men jeg er glad for at jeg ventet til i dag. For dagen i dag har vært så utrolig koselig. Nå har jeg satt på skikkelig stemningsvideo fra youtube med et vakkert julebilde, knitring fra peisen og rolig julemusikk. De videoene er så utrolig koselig å ha på i bakgrunnen. I dag brukte jeg denne.

Og som dere ser så har jeg fjernet både pynteting og den sorte duken jeg hadde på tvbenken. Nå har det endelig kommet en juleduk på tvbenken og det gjorde seg skikkelig. Dere får se alt i videoen, men den kommer ikke helt ennå. For selvom jeg har begynt å pynte så er jeg langt fra ferdig. Det gjenstår fortsatt kjøkkenet, stuebordet og badet. Jeg har også en benk ved de hvite benkene som jeg også skal pynte. Om jeg gjør alt i dag eller om jeg bruker flere dager, vet jeg faktisk ikke ennå.

Selvom jeg ikke vet når jeg blir ferdig så har jeg satt en frist for når videoen skal ut. For det kommer en annen video nå på fredag og så en til på tirsdag. Når helgen igjen kommer så skal videoen være ferdig filmet, redigert og ute på fredagen. Denne juledekoreringsvideoen kommer altså ut 12. November. Det blir årets første julevideo. Etter det håper jeg det blir fylt med masse spennende julevideoer.

Nå har hvertfall julen kommet inn i stua mi og jeg koser meg masse med å bare se rundt på alle de fine pyntetingene jeg har satt frem. Også gleder jeg meg veldig til å dele alt dette med dere. Jeg skal også smått begynne å bake julekaker sånn at vi kan få litt inspirasjon til julebakst her inne, men da må jeg først få ryddet på kjøkkenet. Nå står det mye julepynt i kasser utover benken, men så fort det er borte så begynner bakingen. Det gleder jeg meg skikkelig masse til. Om du ikke vil gå glipp av noe kan du følge bloggen på facebook. Link til den gruppen ligger under her. Samme gjør youtubekanalen min om du ikke vil gå glipp av alle de fine julevideoene jeg har planlagt for dere. Ikke glem å abonnere på youtubekanalen min om du vil få med deg masse juleinnhold.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg