Juleprosjekter fremover

Etter middagen så satt jeg og samboeren oss ned sammen for å spille yatzy. Det ble noen runder, men nå blir det en rolig kveld foran tven. Jeg har hatt en fin dag og det har jo blitt både maling og yatzy så da er jeg veldig fornøyd med denne dagen. Den er ennå ikke over, men siden jeg ikke har mer energi igjen og magen min heller ikke har det helt bra så tenker jeg å fokusere på å slappe av. Det har ikke blitt så mye blogging i dag, men det er jo fordi jeg satt først å malte og så spilte med samboeren og da går tiden fra meg.

Jeg kjenner nå at jeg har veldig lite energi til å blogge eller gjøre noe annet for den sak skyld. Så i dag blir det ikke mer blogging. Forhåpentligvis kommer jeg sterkere tilbake i morgen. I det minste har dere fått se julekulene jeg malte i dag og mer enn det er det jo heller ikke å vise. Det har egentlig vært en ganske rolig dag. Eneste som har skjedd utenom å male, spise middag og spille yatzy er at jeg har bestilt julekalendere til meg og min samboer. Når disse kommer så skal dere få se, men det er ikke noe veldig dyrt og fancy. Jeg tenkte bare det kunne være gøy å ha noe (annet enn liten, standard sjokoladekalender) som vi kan telle ned dagene til jul med. Også har jeg handlet litt godteri til jul. Så da kan man krysse av det (utenom marsipan) på listen over ting som må kjøpes inn før jul.

Da var det et problem mindre å bekymre seg for. Så da er det bare for meg å legge meg tilbake og nyte en fin film eller en serie. Også får vi se hva morgendagen bringer med seg. Nå venter jeg egentlig bare på at de store konglene skal finne veien ned i grøfta sånn at jeg kan lage masse gøyale ting til jul med dem. Jeg trenger de konglene. Ellers har jeg fått sortert de tørre konglene jeg alt har plukket og ser at jeg har en del. Når resten har tørket og åpnet seg så er det forhåpentligvis nok til å gjøre alt sammen. Når jeg fikk sortert dem så ble jeg litt usikker, men vi får bare vente og se. Jeg orker uansett ikke gå den lange turen bort til den store skogen igjen så nå får det bare være med de konglene jeg har. Også får jeg bare krysse fingrene og håpe at det er nok. Jeg gleder meg sånn til å komme i gang med kongleprosjektene sånn at dere kan få se hva det er og hva det er til. For jeg skal nemlig ikke beholde alt selv, men mer enn det får dere ikke vite før det er ferdig. Masse hemmeligheter frem mot jul, men det er jo halve moroa.

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av alle prosjektene mot jul.

Følg Instagram HER for å se bilder av hobbytingene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg