Julenissen i snøen

For noen år tilbake tok jeg med en liten nisse ut i snøen og tok noen bilder. I år har jeg brukt roser i snøen, men jeg følte at denne nissen trengte å lufte seg litt. Så da tok jeg likså godt med han ut i år. Det begynner å bli noen år siden jeg tok slike nissebilder ute, men nå har jeg somlet meg til det. Og det er jo så koselig. En ting er å se julepynten inne og alt sånn, men når denne nissen kommer ut i snøen så blir det så utrolig koselig. Så her får dere se bildene jeg tok av nissen på tur i hagen.

Jeg syns denne nissen er så utrolig søt. Med de røde kinnene sine og det brede smilet så ser han så utrolig avslappet og koselig ut. Dette er den samme nissen jeg brukte forrige gang jeg tok slike bilder, men da hadde jeg også det perfekte stedet å sette han. Det bildet ble jeg så fornøyd med (dessverre vet jeg ikke hvor bildet er nå) og derfor ville jeg ta noen bilder i år også.

Nissen har flyttet fra Modum til Gjerdrum og han er klar for å spre masse juleglede fra denne bygda. I fjor var ikke en veldig bra jul fordi samboeren min lå syk hele tiden, men i år kom endelig idèen tilbake og det var så gøy. Jeg elsker å ta bilder og særlig slike bilder med naturen. Og det ser ut som nissen også syns det var gøy å være med på. Hvem vet, kanskje jeg tar han med på en liten tur ut til i løpet av julen.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg