Julelys og snø

Samboeren min og jeg gikk en liten tur ut i kulden. Det ble ikke en lang tur, men det var hvertfall veldig godt å komme seg ut. Selvfølgelig måtte jeg kle meg godt og hva er vel bedre enn den nyeste genseren min som har skikkelig varmt og deilig stoff inni? Også ble det et tykt skjerf og noen søte potevanter. Jeg har også fått noen nye boots som jeg selvfølgelig måtte prøve ut. Det står jo mellom corcs og høye heler når jeg skal ut så ja, jeg trengte nye boots. De skoene jeg pleide å bruke om vinteren har gått i stykker så jeg fant noen på salg. Så disse er jeg veldig fornøyd med. Enkle, tøffe og perfekt på dette vinterføre. Og hva er vel en gåtur uten bilder? Åh ja, ignorer den alt for hvite og rosa buksa. Jeg må jo ha på noe varmt når jeg er ute og dette er det varmeste jeg har.

Vel, jeg glemmer fort buksa når jeg ser hvor utrolig flott det er (utenom selve veien som er brun). Julelysene har kommet opp på flere hus og jeg klarer nesten ikke stå stille for utsikten gjør meg så glad. Jeg har bare lyst til å hoppe av glede når jeg kommer ut og ser disse julelysene. Og nå har snøen lagt seg på busk og kratt. Det er veldig vakkert. For meg finnes det ikke noe vakrere om vinteren enn busker som er dekket av snø og når snøen er urørt. Noen steder er det mye lettere å få bilder av snøen som ligger urørt enn andre steder. Vi har alle vært barn og det var alltid like gøy å dytte ned snøen fra gjerdet eller dra i greinene så snøen falt ned, men når jeg ble eldre så var det så mye koseligere når snøen fikk ligge i fred og jeg kunne ta bilder av det. Så her er jeg veldig heldig som bor. Mye er urørt og vakkert å se på.

Så ble det noen vakre bilder i dag også. Til og med en liten tur ut. For i dag har jeg faktisk følt meg ganske bra. Jeg har fått gjort en del jobbing med bloggen og det har vært mer aktivitet på bloggen i dag også. Så denne dagen er jeg veldig fornøyd med.

Nå tenkte jeg at det var på tide å slappe litt av, men etterpå blir det mer jobbing. Jeg tørr ikke begynne å bake eller noe sånt i dag fordi jeg har allerede gått en tur og det er mer enn nok aktivitet for denne dagen. Nå har jeg vært ganske utslitt og dårlig flere dager så da får man ta det litt rolig i dag. Så får vi se hva morgendagen bringer.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg