Julekort og små gaver

Dere som har fulgt med på bloggen vet jo at jeg har delt ut 200 julekort. Bl.a har de gått til nabolaget og noen har jeg også sendt til folk i en julegruppe. Siden jeg deler alt dette på bloggen så har det vært noen som har sett det og sendt meg et kort. Hvordan vet jeg at det er grunnen? Jo, fordi inni første kortet stod det:

Hei Cathrine

En liten hilsen til deg fra meg. Ser du gjør en så fin ting med å lage julekort til de som bor i nærheten av deg! -Det skal jammen jeg også gjøre, sammen kan man glede mange! 

Det står også mye mer, men dette smeltet hjertet mitt. Med å dele dette har jeg klart å få andre til å spre mer glede i sitt nabolag og det betyr så utrolig mye for meg. Dette var nøyaktig det jeg ønsket å få til og nå har jeg altså klart det. Faktisk har jeg sett flere som forteller at de skal gi kort til nabolaget og det gjør meg så glad. Her er kortet jeg fikk fra denne snille damen.

Som dere ser så fikk jeg også et flaxlodd. Dessverre var det ikke noe gevinst denne gangen, men uansett var det en veldig hyggelig og fin ting å få i posten. Så en stor takk til henne som sendte meg denne fine julehilsenen og lot meg vite at hun hadde fått idéen til å glede nabolaget sitt, fra meg. Det fikk meg virkelig til å smile (og hoppe av glede).

En annen som hadde vært så snill og tatt seg tid til å skrive et kort til meg var ei i nabolaget. De har heller ikke bodd her lenge og kjenner ikke mange. Så hun var veldig glad for å få et kort i posten nå i julen. Kortet ser du under her.

Jeg har også fått 2 andre kort. Dette er fra den gruppa jeg er medlem av på facebook. Jeg hadde skrivd opp adressen min, men det har jeg gjort før også. Det har aldri kommet noen kort i min postkasse før, men jammen hoppet det inn 2 kort til fra 2 flotte mennesker der ute. Så det ble jeg veldig glad for. Og i den ene konvolutten var det ikke bare et kort, men en liten gave også. Hadde jeg vist det så ville jeg lagt det under juletreet, men det var jo ikke lett å vite. Jeg ble hvertfall veldig glad da jeg fant den søte, lille gaven som lå sammen med kortet. Så tusen takk til begge to. Under kan dere se kortene og den lille gaven som fulgte med det ene kortet.

Så når jeg kom hjem fra turen i går så var det veldig mye fint så ventet på meg. Gode ord, nydelige kort og noen små gaver. Det gjorde meg veldig glad og jeg er så takknemlig for alt jeg har fått i postkassen. At noen har tenkt på meg i juletiden varmer hjertet mitt. Så en stor takk til dere alle sammen.

Og gavene stoppet ikke der. Jeg hentet nemlig en liten gave hos brodern og familien hans som jeg fikk åpne i går. Det var en ekstra ting ved siden av gavene og der lå det sjokoladehjerter oppi. Og boksen i seg selv er jo nydelig. Bare se her.

Så jeg vil også si tusen takk til dem alle 3 for en nydelig boks og noen veldig gode overraskelser inni. Det var utrolig koselig. Her kommer altså julekort og gaver fra alle kanter og jeg sitter her med tårer i øynene og et stort smil om munnen fordi det er så mange flotte mennesker der ute. Igjen vil jeg takke dere alle sammen for å ha lyst opp dagen min når jeg startet julen ganske tung og har slitt mye med depresjon. Dette var jo bare helt fantastisk. Jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn takk. Dere har gitt meg en bedre jul! Det er så fantastiske og snille mennesker som bor i Norge.

Og på toppen av det hele har jeg fått 2 meldinger på facebook av mennesker som takker for julekortet i postkassen. Det gjør meg veldig glad! Jeg smiler fra øre til øre av all den gleden som julekortene mine gir andre. Dere har hjulpet meg til en bedre jul og for det vil jeg si TUSEN TAKK!!

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg