Julekalendere jeg liker

Når jeg var liten så satt jeg alltid klistret til TVen i desember. Hver dag måtte jeg få med meg en ny del av julekalenderen på barnetv. Og når jeg ikke fikk sett det så husker jeg at jeg ble skikkelig lei meg fordi jeg hadde ikke noe mulighet til å se den om jeg ikke fikk den med meg. Selvom jeg nesten kunne julekalenderne utenat til slutt så var det noe jeg virkelig gledet meg til hvert eneste år. Jeg har veldig lyst til å få sett noen av julekalenderne igjen og nå er vi jo så heldig at vi kan kjøpe dem om vi vil. Så det er en del av disse som står på ønskelisten min. Så la oss ta en titt på hvilke julekalendere jeg pleide og se på og som jeg fremdeles liker og ønsker å se igjen.

1. Vazelina Julekalender

2. Jul i Blåfjell

3. Jul På Månetoppen

4. Unge Fleksnes

5. Skomakergata

6. Pakten

7. Amalies Jul

Det var så mange fine julekalendere som gikk på tv når jeg var mindre. Jeg er ikke like glad i det som går på tven nå, men det kan jo være fordi jeg er vant til alle disse gamle julekalenderne. Og det å sitte og se en episode hver dag frem til jul er noe jeg virkelig savner så det håper jeg at blir mulig å få til i år. Selvfølgelig har jeg bestilt, men det har ikke kommet ennå. Det begynner å haste så vi får se om det kommer før jul eller hva som skjer. Jeg krysser hvertfall fingrene og håper at det kommer i tide. Om det kommer noen dager ut i desember så kommer jeg bare til å se de tapte episodene også fortsette med dagene fremover.Det er vel egentlig ikke noe annet enn å vente og se. En av de jeg ikke har bestilt, men som jeg virkelig ønsker meg er Vazelina. Jeg syns den er så koselig med alle sangene, drama, og alt. Så det er virkelig en julekalender jeg har lyst til å skaffe meg. Kanskje til neste jul. Nå har jeg et par å velge mellom. Om jeg ikke ser de jeg har bestilt. Jeg vet ikke om jeg klarer å velge. MEN… Først må jeg jo se om de faktisk kommer i tide. kryss fingrene for meg.

Ser du på noen julekalendere? I såfall hvilken?
Hvilke julekalendere så du på som barn?

Hvis du vil se mer jul så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg