Julegaver

Når det kommer til julegaver og hva jeg har fått av hvem så er jeg helt håpløs. Så derfor fikk jeg den geniale idéen og prøve å huske noen av de julegavene jeg har fått og hvem jeg har fått dem av. Dette kan jo bli veldig spennende fordi hukommelsen min er helt ille. Når det kommer til julegaver er den nesten verre  noe jeg syns er veldig rart fordi jeg elsker alt jeg får og er veldig takknemlig for alt. Så la oss se hva som popper opp i hodet mitt når jeg tenker tilbake på hva jeg har fått i gave tidligere.

Jeg kan huske å ha fått en sminkekoffert og det tror jeg var fra brodern og kona. Det var hvertfall en sølvfarget koffert med små blush, noen små øyenskyggepalett og noen leppestift. Grunnen til at jeg husker det er fordi jeg tok faktisk vare på 1 blush ganske lenge. Faktisk kastet jeg den ikke før for noen få år tilbake. Ikke brukt på mange år, men den lå allikevel i sminkevesken.

Og siden vi er inne på sminke så fikk jeg en svart og hvit sminkeveske av dem et annet år. Selvfølgelig med hello Kitty på fordi jeg hadde fullstendig dilla på hello Kitty i mange år. Ikke så rart, hun er jo super søt. Den sminkeveska har jeg faktisk ennå og den er like fin som da jeg fikk den. Det begynner å bli en del år siden nå.

Også har jeg alltid vært glad i å tegne så da jeg var liten fikk jeg en svart, plast perm/bok/ting med fargestifter, tusjer og (jeg tror det var) maling. Dette tror jeg var fra mamma, men det skal jeg ikke si for sikkert fordi dette er mange år siden. Jeg bare husker det veldig svakt i minnet. Det syntes jeg var veldig moro. Mamma var nok ikke like glad for det da jeg hadde tegnet på vegger og alt mulig.

Jeg kan også huske hvor stas det var å få godteri i julegave, men så ble det plutselig slutt på det og jeg var så skuffet over at det ikke var noe spiselig i julegavene mine lengre.

Også husker jeg at jeg en gang fikk tomater, agurk og c vitaminer av et gammelt par nedi gata. Det var litt merkelig, men jeg har alltid vært veldig glad i grønnsaker og frukt så det var jo for så vidt en gave som falt i smak. Litt rart å gi til et barn, men det er nå min mening.

En annen gave som jeg husker veldig godt og helt sikkert ikke kommer til å glemme er den siste gaven jeg fikk av venninna til mamma. Ungene hennes og vi har fått gaver helt siden vi var små, men en dag må det jo stoppe. Så den siste gaven ble et kakefat med matchende kakespade, kopper og kake asjetter. Som om ikke det var nok så fulgte det også med en matchende til å helle f.eks kakao av (jeg husker ikke hva det heter). Jeg var helt i sjokk at jeg fikk så mye. Så nå mangler jeg bare middagsasjetter så har jeg alt. Det var en ganske awsome og helt sinnsyk julegave. Jeg er veldig takknemlig og elsker det. Brukes selvsagt hver jul. Så fint. Legger bilde under av motivet på dette serviset.

Ja, det var noen av de tingene jeg kom på i farten. Faktisk veldig gøy å sitte her og mimre litt tilbake til tidligere julaftener. Og hvis du husker noen julegaver du fikk for mange år siden så legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg