Julegavehandel

I går skulle jeg og venninna mi en liten tur på senteret. Det endte med hele dagen og kvelden faktisk. Vi fikk kjøpt inn julegaver og spiste på mcern. Jeg fikk også kjøpte en god del annet. Vi var innom Rusta og der var det veldig mye fint og billig. Jeg fikk tak i favorittgodteriet til bikkja til en billig penge. Jeg fikk også kjøpt en krans til å henge på ytterdøra som jeg har ønsket meg. I tillegg til alt det så fant jeg noen nydelige julekuler og pynt med lys. Gubben syns det er mye tøffere med masse lys enn all den andre julepynten så jeg kjøpte 2 førskjellige. Jeg hadde et budsjett på 1000,- og klarte å bruke bare halvparten fordi jeg fant så mye billig og fint. Det må være første gangen jeg har klart å bare kjøpe fornuftige ting i stedenfor masse godteri og tull. Nå har vi jo ikke råd til å sløse med penger uansett og alt vi trenger fremover er bakt opp og kjøpt inn for det meste.

Når man kommer over masse fint og billig så vil man jo kjøpe det selv om det i utgangspunktet var julegaver man var på utkikk etter. Jeg er hvertfall ferdig med de fleste og det er ganske deilig. Den siste julegaven skal jeg få kjøpt inn på lørdag, tenkte jeg. Så blir man ferdig til slutt!

Men nå vil jeg vise dere noe av det jeg har kjøpt til oss som ikke er julegaver.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
Over her ser dere julekulene jeg fikk tak i. de 3 øverste er fra Rusta (de kostet 20,- stk, men de var så fine så jeg måtte bare ha dem) og de andre er fra Clas Ohlson (de røde og hvite kostet 10,- og det rosa kostet 30,-). Nærbilder av de fineste julekulene jeg har kommer vis vi får råd til juletre i år!

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.
Disse 3D lysdekorasjonene dere ser på bildene over måtte jeg bare ha. De var så kule og utrolig billige. Jeg betalte 25,- stk og det er ganske grei pris. Det er speil som lager den stilige effekten. Må si jeg er ganske fornøyd med hvor bra de ser ut i stua.

I tillegg til dette så fikk jeg kjøpt meg conditioner med kokkosnøtt, litt småkjafs til en spadag, nydelig neglelakk og neglelakkfjerner. Til gubben kjøpte jeg en deo som luktet helt nydelig. Vi fikk dratt innom både Normal og Loco i løpet av turen så det var mye billig å plukke med seg. Så nå har jeg vel egentlig fått med meg det meste jeg trengte både til oss, bikkja og julegaver. Jeg kan fortsatt ikke tro at jeg bare brukte 500,- på både mat og handling. Jeg kom jo faktisk hjem med 3 bæreposer. Jeg må si at det var en skikkelig bra dag i går! Det eneste som mangler nå er å pakke inn julegavene. Tiden begynner å løpe fra meg og jeg har ganske mange ting som skjer fremover så dette kan jo bli spennende. Jeg får prøve å sette meg ned til uka!! Tenk at det er litt over en uke til julaften, det er helt sprøtt!

Men siden hele dagen gikk til å gå på senteret så fikk vi ikke lagd mer konfekt. Så på tirsdag blir det legen og så skal vi fortsette etter det.  Jeg får prøve å ta en dag om gangen for i dag skal jeg til tantebarna mine og bake. Det blir så koselig å finne på noe sammen med dem. Jeg gleder meg som en liten unge! Frem til da så skal jeg slappe av for nå har det vært veldig mye og hodet er helt utslitt. Jeg tror at så lenge jeg tar noen pauser inni mellom så går det bra. I morgen blir det en liten tur på jobb for å hjelpe til i julebordsesongen og så skal jeg offesielt ta helgen. Da blir det å dra i butikken for å kjøpe inn litt mat og den siste pakken jeg mangler. Så skal jeg slenge beina på sofaen og koble helt av! Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til det altså! På søndagen har jeg bedt mamma så vi få se om hun dukker opp. På onsdagen dro hun jo til Sverige selv om planen var å komme hit så man vet aldri, men jeg håper hun kommer en tur opp denne gangen. Ville jo vært veldig koselig da.

Har du blitt ferdig med julegavene?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg