Julefilmer

I går kveld ble det både baking og film. Så her skal dere få høre om et par filmer som jeg så på. For etter at samboeren min hadde sovnet tidlig på kvelden begynte jeg å bake, men så tok det lang tid med venting i mellom så da trengte jeg noe å se på. Da satt jeg på

The Santa Claus

Det er jo en veldig morsom og fin film full av eventyr og moro. Jeg liker å se på den filmen hver jul fordi den er så morsom og absurd. Også syns jeg den lille guttungen er veldig skjønn. Så hvis du vil se på en fin film uten masse kjærlighetsdrama og sånt så er denne absolutt en film jeg vil anbefale. Er det noe jeg ikke liker så er det romantiske filmer. Jeg syns det blir litt vel mye. Derfor ser jeg på filmer som dette.

Også måtte jeg jo fortsette med film nummer 2

Santa Clause 2

Som da er filmen som handler om den samme julenissen. Den første filmen er om at han blir julenissen, mens i denne filmen er han nødt til å bli gift før julaften hvis han ønsker å beholde tittelen som julenisse.

Jeg syns disse filmene er veldig bra og for meg er det en del av julen. Så hvis du liker slike filmer så passer denne for deg, men jeg tenker at de aller fleste har sett hvertfall en av disse filmene.

Hva syns du om filmene? Har du sett alle (det er en film til, men så langt kom jeg ikke i går)?

Husk å følge bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av all julestemningen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg