Jobbet med idéer og inspirasjon

Siden jeg ikke har sovet noe særlig nå den natta som var så begynner jeg virkelig å bli sliten nå. Allikevel har jeg så mange tanker i hodet om hva jeg kan gjøre fremover fordi jeg har virkelig lyst til å gjøre bloggen super bra og bruke mye tid på den. I tillegg til det så vil jeg gjøre diverse kreative ting som jeg kan vise dere. Noe jeg har veldig lyst til er å gi masse inspirasjon, tips og idéer til dere som er så søte og følger med på bloggen min. Derfor har mesteparten av dagen i dag gått til å jobbe med bloggen og idéer fremover. Jeg har funnet tonnevis med inspirasjon og jeg har mange idéer nå for halloween. Det har ikke blitt noe jobbing med desember og juleting, men jeg har jo hele november på det så jeg tenkte derfor å fokusere på oktober og halloween for nå også kan julen komme i fokus litt senere.

Uansett har det vært veldig gøy å ha noe å holde på med. Det gjør meg jo ganske sliten i hodet, men jeg får slappe av i kroppen og det er det jeg har trengt nå. Derfor blir det veldig mye “kontorjobb” nå og det har ikke vært så mye å blogge om når det kommer til dagen i dag. Jeg har lyst til å holde alt jeg har funnet hemmelig slik at det blir mer spennende og moro når alt sammen kommer ut på bloggen min. Så når jeg sitter her og skal fortelle om noe, men uten å røpe noe så er det ikke så enkelt på få et veldig innholdsrikt innlegg. Alt jeg kan si er at jeg gleder meg vel til å begynne med alt jeg har funnet og dele dette med dere. Jeg kan nesten ikke vente til oktober er her.

På toppen av alt dette med halloween og inspirasjon så har jeg jobbet med å finne ting til bloggen ellers også. Jeg prøver å finne noe nytt og spennende hele tiden sånn at det ikke er det samme gamle hele tiden. Det eneste jeg vil at skal komme på bloggen hver uke er planteoppdateringer. Så det ligger veldig mye jobb bak en blogg om man vil at bloggen skal være bra og ikke har så mye penger, ingen sponser og jeg har ikke så mye energi eller en fungerende kropp. Noe må jeg jo skrive om og det er der all jobbingen kommer inn, men jeg elsker alt ved bloggen. Hadde jeg ikke likt å blogge og bruke all tiden på bloggen hver dag så hadde jeg heller ikke blogget. Så all denne jobbingen og letingen etter nye idéer er bare gøy for meg. Det er fint å ha noe å gjøre, selvom kroppen min ikke klarer så mye. Så ja, jeg trives å være blogger. Det gir meg veldig mye i min ellers litt tunge hverdag.

Sånn utenom halloween og juletemaer så ser jeg faktisk etter inspirasjon til å bruke min kreativitet til å lage noe. For når jeg har en god dag så blir jeg veldig ofte rastløs og da er det jo greit å ha noe å gjøre, noe å vise dere. Jeg er også alltid på jakt etter nye oppskrifter og idéer på mat og kaker. Det er altså hva jeg driver med og kommer til å holde på med denne måneden. Også får vi se hva som havner på bloggen etterhvert.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ønsker å se mye mer inspirasjon, kreative idéer og mye moro fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg